Pages

26 maj 2012

De finns sol fast de regnar....

jaha se man på, då fick vi med lite regn. De gör inget de enda jag planerat idag är att klippa gräset:) så jag blir nog ledig!!!

Jag har varit "hemma" ja de e precis så det känns när jag far till



















Har tillsammans med mamsen varit och firat Lillprinsen som nu fyllt 1 helt år.
























Men innan dess hämtade vi upp Jessika som var ledig och så njöt vi av gator o affärer i Karlskrona och åt god Kina mat. Denna vackra o underbara stad!!




















Så hämtade vi Lillprinsessan







































Så var det då  pang o krasch o 1 års kalas!!



























Hur många paket man än får, så är alltid
papper,
snöre
och ballongerna
allra roligast!!



























Natten tillbringade vi på hotell "Lilleman". Så gutt att få rå om dem alla några dagar!!!
Dagar att gotta sig åt länge.

Älsklingen får jag klara mig utan ett tag fram över, lite trist men de går - allt går:)
Nu har jag mamma här några dagar - det är alltid trevligt. MEN hon gillar inte att jag sitter vid datorn:) ska ändå försöka smyga till mig små tillfällen o hälsa på hos Er:)

Go Helg På Er!!

20 kommentarer:

  1. Kos med unger og kalas sammen med fint sommervær. Hva mere kan en ønske seg?

    SvaraRadera
  2. Låter som en go dag! Ha det fint med mamma i helgen. Kram

    SvaraRadera
  3. Njut av mamsingen du. kram

    SvaraRadera
  4. Ljuvligt/Puss
    Grattis till 1-åringen mé

    SvaraRadera
  5. Passapå att umgås med mamma när du har henne hos dig :-)

    Vilka goa kort :-)

    Ha en fin helg!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Grattis till den nyblivne ettåringen, tiden går ju så jäkla fort!!
    Kram♥

    SvaraRadera
  7. Varm kram till dig härliga goa favvo Anki! Vilka små söta "trollungar" du har omkring dig.
    Var rädd om Dig nu! Kramar i massor från mig.
    Vink vink.

    SvaraRadera
  8. Här har det hänt både roligheter och sorgligheter, beklagar sorgen och gratulerar till vinsten!
    Ja vem vill tänka på döden? Men vet du, jag gör det nästan dagligen, undrar om det har med det att göra att man mist så många i släkten tidigt. Jag preparerar faktiskt min egen avfärd också, brukar prata med maken om hur jag vill ha det, när det är dags...
    Nä nu tar vi o lättar upp stämningen lite, va skoj du fick med småttingarna, hoppas nu att sommaren innebär en nystart för er där ni vill vara! Förresten har jag aldrig varit i din älsklingsstad...rodnar
    Kramen

    SvaraRadera
  9. Söndag idag med sol och värme

    SvaraRadera
  10. Visst är de rara de goa små barnbarnen. Jag har bara ett än så länge så hon får ju ha farmor alldeles för sig själv, och jag får ha henne för mig själv..;-)

    Ha en go dag i solen..:-)

    Kram

    SvaraRadera
  11. Gott med lite barnbarns gos. Jisses så där e de med min mamma också, nä sitta framför datorn tycker hon inte om men ni har ha de så fint.
    Kramizar

    SvaraRadera
  12. Underbara dagar med batteriladdning - ljuvligt!
    Och så härligt med ett 1-årskalas :)
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
  13. Grattis till söta lilla ettåringen :)
    Här har vi vacker vär även idag, underbart :)
    Kramen på dig vännen♥

    SvaraRadera
  14. GRATTIS till söte lillprinsen :) och så var lillprinsessan med hon också :)
    härligt att få rå om mamma lite nu i några dagar :)
    Sv: jo, de där mördarsniglarna kommer när det börjar regna igen, var så säker
    kramar vännen

    SvaraRadera
  15. Roligt med "hemmabesök". Jag är ju bara 13 km från "hemma" så för mig blir det inte så långa resor, haha. Ni kunde ju vikt av lite och hälsat på oss också!! I Bergkvara alltså.
    Ha en fin kväll.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  16. Men vilket kalas, och så kul att varje unge gillar papper och snören, kanske man bara skulle ge dom det, för dom vore nog nöjda med det när dom bara fyller ett... =D

    Hoppas att du får trevliga dagar tillsammans med mamma....

    Tjingelingen.

    SvaraRadera
  17. Å vad härligt att få rå om barnbarnen! det är verkligen lycka! Även skönt att få rå om Mamma! Ja bloggträffen var så kul, att få träffas å prata med nya människor ger en verkligen en energikick! Kram iréne

    SvaraRadera
  18. Ett STOOORT grattis till ettåringen.
    Vilken goding!
    Förstår att det var underbart att få rå om han ett tag.
    Livets efterrätt var det va? :)
    Kram!

    SvaraRadera
  19. Vilka godingar!
    Du måste vara världens lyckligaste mormor (eller var det farmor)?!
    Kram

    SvaraRadera
  20. Morning! Oj...här har hänt saker...både roliga o sorgliga....precis som livet brukar vara ibland. Hon Paula Finnkärringen skriver som jag känner....men jag har varit i din älsklingsstad! Och åkt guidad båttur...för typ 100 år sedan!
    Skickar massor med styrkekramar till dig!
    Ragnvi

    SvaraRadera