Pages

26 april 2015

Skyltsöndag


God söndag, dax för lte skyltar igen. Undrar just för vilken gång i ordningen, har tappat räkningen:) 

De finns gränser för allt, så även för länder, här bjuder jag på några skyltar  på gränsen till Norge 

och från Norge på  gränsen till Sverige!!

Världens längta soffa, har ni suttit på den? 
De har jag och de e precis de jag gör i bilden som följer var de står på skylten vid soffan har jag fällt in i bilden. 

De får vara mitt bidrag för denna veckan.
Ha de gott

8 kommentarer:

  1. Oj, det var en lååång soffa :)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Norge är ett fint land...ett land mina morföräldrar ofta besökte då vi hade en ingift norrman i släkten.
    Nån gång ska jag bege mig dit och åka den där hurtigrutten...det ar jag lovat mig själv.

    Nu tillönskar jag dig en fin eftermiddag. :)

    SvaraRadera
  3. Riksgränsen från Sverige hållet är ju riktigt cool med de gula stenbumlorna. Å världens längsta bänk fick jag googla. Så nu vet jag att den finns i Oskarshamn. Du ser - du engagerar en vetgirig bloggläsare:-)

    Borde kolla upp hur många skyltsöndagar det har blivi - bara för dig;-)t hittills. Men eftersom jag alltid glömmer att sätta en etikett på inläggen så... Men jag ska göra en ansträngning där

    SvaraRadera
  4. Häftiga skyltar :-)
    Vilken soffa :-D

    Hoppas allt är bra?
    ha en fin kväll!
    kram ❤

    SvaraRadera
  5. Hade gärna suttit där på världens längsta soffa med världens bästa Anki, fast nära-nära.....Hoppas allt är bra med dig, Har du doppat dig i poolen i helgen? Här har vi sällan mer än några ynka plusgrader så jag får behålla ytterkläderna på, men jag har hittat vitsippor så vi är på rätt väg. Ha en fin vecka, snart är det dags för majbrasan
    Kramen

    SvaraRadera
  6. Som vanligt glömmer jag detta, men kul att se dina skyltar,
    ha de Fia

    SvaraRadera
  7. Och var står denna långa soffa? Om man får fråga.

    SvaraRadera