Pages

23 april 2017

Skyltsöndag V 16 2017

Den här veckan ska min skyltsöndag innehålla påskskyltar. Ja inte skyltar på påskkäringar och så men skyltar jag fotade i påskhelgen!!


Så här nära var jag någon annans Paradis, 
för mitt är där jag bor o lever


På campingen vi bodde var det många glada och lekande människor men det var bara pensionärerna man skulle köra sakta för J

Jag tror att de skyltade för tennisspelande fiskar, men jag såg inga. De var synd för jag hade helt klart varit den enda som fått uppleva det. 

 En tur runt Vätten hade varit skönt men tyvärr hade jag ingen cykel med mig. 

Den sista skylten har inget med påskresan att göra men den är allt lite överdriven, eller hur. Inte är det livsfarligt att ta i ett elstängsel för kor och hästar J
 


Det är BP som håller i det hela 
&
HÄR finns alla andra som är med på skyltsöndag när de kan o vill.

9 kommentarer:

  1. Vilka roliga skyltar du fotat! Här fick jag mig fler skratt. DEn med pensionärerna har jag sett runt om i Sverige och ler varje gång åt den. Tennisspelande fiskar hade varit unikt att få se men kanske blir det av en annan gång.
    Och härligt att du har ditt eget Paradis.
    Kram och trevlig ny vecka.

    SvaraRadera
  2. Haha! Vilka skojiga skyltar :-)

    Kul att pensionärer också får leka, då är det inte sådär jättemånga år tills jag kan börja om igen :-D

    SvaraRadera
  3. Hahaha! Vilka härliga skyltar du har hittat och vilka roliga kommentarer till dom:-) Bra jobbat där! Är mäkta stolt över dig som nu också börjar hitta skyltar precis överallt. Helt UNDERBART:-)

    Tusen tack för toppen skyltar och stort tack för länken:-)

    SvaraRadera
  4. Härliga skyltar! Tur att det finns fler Paradis - jag bor ju också i ett :)
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Jag är imponerad av att du alltid hittar så roliga och talande skyltar.

    SvaraRadera
  6. Roliga skyltar du hittat, och jag tror om man bara har ögonen öppna och verkligen ser så finns det mycket roliga skyltar som kanske bara glider förbi annars. Vad gulligt med lekande pensionärer, man blir ju som barn på nytt sägs det,hihi...
    Tänk att Paradiset finns på flera ställen, så härligt***
    Kram och sköt om dig♥

    SvaraRadera
  7. Det finns ju sannerligen skyltar överallt :-)
    Cykelrutter är toppen!
    Och att ha bara en kilometer till paradiset :-)

    SvaraRadera
  8. Trevlig helg önskar jag dej, kraam

    SvaraRadera
  9. Haha..tennisspelande fiskar var kul. Tack för ett morgonskratt hihi.

    Tack för skyltningen en onsdag.

    STOR KRAM fina du!

    SvaraRadera