Pages

21 juni 2010

Lite lässtoft från mor

Sist jag var hemma hos mamma så fick jag lite tidningar med mig hem bl a  Hemmest Journal. Så när jag satt o bläddrade i tidningen fann jag en trevlig tävling och då gick mina tankar till  Alla Er bloggvänner som tar så fantastiska  bilder. Här tänkte jag, här är tävlingen för Er alla och en var!!. Så, jag tänkte att jag lägger ut en länk till tävlingen och  utmanar Er Alla ATT VARA MED.
& naturligtvis ska jag delta själv oxå !

Ute här till vänster....................................
klickar Du på bilden så kommer Du till tävlingen !
Lycka Till !

4 kommentarer:

  1. länken till tävlingen fungerar inte :) får bara upp bilden i ny flik. :) Men jag brukar inte ha någon chans att vinna fototävlingar så det är sällan jag skickar in någon bild.

    soligt och skapligt varmt här idag, blåser som vanligt och luften är kall när solen går i moln.

    ha en skön eftermiddag/kväll

    SvaraRadera
  2. Det var nog nån slags asfaltsblommor jag fotade under dagens resa, som återigen fick slutstation Malmö. :-)

    SvaraRadera
  3. Jag vinner aldrig i någon tävling eller har aldrig tur med lotter men tur i kärlek, det har jag!!!!
    kram

    SvaraRadera
  4. Jag har aldrig någon tur så det är inte lönt. Men tack för inbjudan....

    SvaraRadera