Pages

09 februari 2012

Stackas mej ""o vad bra man har de""



Ja lite synd är det ju om mig, eftersom jag är förkyld. Så ja en liten klapp på axlen o lite "stackas Dig" mottages tacksamt. Så ja, tack de bli bra:)






















Man har de ju bra, faktiskt tänker jag de varje morgon när jag vaknar.
 Jag har de ju bra. (så jag gnäller inte över en förkylning, men lite medlidande kan man ju alltid få ändå:)

Som i gårkväll exempelvis. Då blev jag bjuden på middag av Rosalie o Anders. Så gott de var.....Blomkåls Polonäs...mums filibabba!!



















Åt och glufsade o blev rörande mätt. Men jag vet att de var en som inte var så där överförtjust i maten, han sa inte så mycket men jag såg vad han tänkte.....




















Det är väl ingen som tar misstag på vad han tänker. eller hur?

Idag är det  T O R S D A G....jag bara älskar torsdagar.

17 kommentarer:

  1. Stackars, stackars dig...jag tycker så synd om dig! Hoppas det känns lite bättre nu;)!!
    Kram♥

    SvaraRadera
  2. Det är ett elände med förkylningar. Hoppas att den går över snabbt som attan.
    Torsdagar - underbara dagar när man är ledig som jag är idag. Den har redan börjat bra, jag ska iväg på lunch med bästa väninnan och jag är själv hemma och kan slappa hela dagen för övrigt. Mitt stora dilemma - middagen - är redan inplanerad! Det känns verkligen som att detta blir en mycket bra torsdag.
    Ha det gott.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Nä men kära älskade favvo Anki, nu tycker jag sååååå synd om Dig!
    Så här får du en riktigt VARM kram! Känner du den?
    Vink vink.

    SvaraRadera
  4. Stackars,stackars,stackars dig.
    Hoppas verkligen att du känner dig bättre så snart som möjligt.
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Naw,sympatioch empati för din förkylning. Gott ser maten ut att vara och söt är katten.
    Go' torsdag på dig. Idag är det en underbar dag :))
    Kram

    SvaraRadera
  6. Stackars lilla gumman, jag ska tänka på dig mycket idag *ler*
    Krya på dig!
    Bamsekramen♥

    SvaraRadera
  7. Stackare att vara förkyld, krya på dej så smått!

    Stora Kramen om..

    SvaraRadera
  8. Stackele dej, som är sjuk! Eländes, elände!!
    Krya-på-dej-kram! <3

    SvaraRadera
  9. Vet inte om jag vågar mig på en kram...
    bacillrädd som jag är...
    men en å annan klapp på axeln ska du få....
    och så krya på dig...
    och jag har inte datorn vid sängen utan i köket på bardisken och naturligtvis också musen som Rantafar klapparpå varje kväll....
    Klappa musen och gå å lägga sig är numera ett talesätt här...
    hahahaha...

    Ha en bra torsdag trots snorig näsa...

    SvaraRadera
  10. STACKARS STAVKARS ANKII....
    Hoppas du piggnar till snart :-)

    Den maträtten har jag aldrig hört talas om...

    Ha en underbar torsdag!
    Kram ♥

    SvaraRadera
  11. Stackare...hoppas du har en godispåse och en bra film att trösta dej med...När jag mår sådär vill jag helst vara ensam, även om det är skönt att andra tycker synd om en och pysslar om lite extra...å man ska vara lite lagom sjuk, så man ven kan njuta av en god bok i sängen...
    Jag gjorde som du sa, stärkt av dina ord, igår kväll talade jag om vad som gällde till helgen när jag jobbar...och se där...lite närmare målet känns det som att jag är!!
    Krya på dej!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  12. Jo men lite synd är det om dig eller kanske mycket. Förstår att du åt o gottade dig för de ser riktigt gott ut.
    Kryapådigkram från torpet

    SvaraRadera
  13. Vi kunde ju sällskapat varann eftersom vi har samma bacill..:)
    Denna maten hade jag aldrig hört talas om så jag googla den...funderar nu på om det är den som ska bli middag i afton..;)

    Kryapåsigkramar

    SvaraRadera
  14. Jag vet PRECIS hur du har det!! Stackars, stackars dig! Här är jag som väl är pigg som en mört ( hmm, nåja..) Var väl inte precis mörtlik när jag kom hem från tandläkaren innan, men nu har jag hämtat mig. Det där med blomkåls polonäs får du allt förklara närmare?! Vad sjutton är det?

    SvaraRadera
  15. stackars dig, J har också blivit förkyld och har lite feber
    krya på dig - kramar

    SvaraRadera
  16. Här kommer massor av krya på dig kramar :)

    SvaraRadera