Pages

16 januari 2012

Måndag........

helgerna går fort de kommer swicha till och är slut!!

Så här såg jag ut för 34 år sedan, tjock som få!! 19,5 kgs ökning på nio månader. Så mycket har jag aldrig senare ökat i vikt och de e jag väl kort o gott bara glad för :)


























just idag om si så där 3 timmar är det 34 år sedan jag födde min första son. Jösses vad tiden går, han är stora karl o jag är....fortfarande ung o vital :)
























tänka sig - även på den tiden kom fotografen till BB.

Och i morgon har nästa generation efter mina barn, alltså ett barnbarn sin allra första födelsedag. Lill Prinsessan blir 1 år. Hon har varit hos oss i helgen och för första gången smakat farmors spagetti och köttfärssås. De gillade hon skarpt.
























Oh vet Ni vad, tro de om Ni vill eller inte MEN jag har faktiskt också varit så där liten och här firat jag min 1 årsdag.

























Hoppas alla haft en fin helg!! Go start på nya veckan alla!!

16 kommentarer:

  1. Grattis till sonen och lillsessan!! Jaa du, vart tar tiden vägen, man känner sig inte äldre själv medan barn och barnbarn snart växer ikapp en;)

    Sv: min näst äldsta dotter bodde flera år i Eskilstuna, så jag var ofta och hälsade på där. Men sedan tog de sitt förnuft till fånga och flyttade till Sundsvall, fyrtio mil närmare:)

    Hoppas du får en härlig måndag!
    Kram♥

    SvaraRadera
  2. JA...tänk vad tiden går.
    Och tänk....vad alla blir gamla...utan vi själva ;)
    Kram och grattis till din son och ditt barnbarn.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Å, vilka fina bilder. Grattis till sonen och så till prinsessan med förstås :)
    Att du får en fin start på veckan, det har jag redan gissat mig till =D
    Kramar Milla

    SvaraRadera
  4. Grattis till son och prinsessa, och hoppas du får en fin start på den nya veckan. Snart är det helg igen! :-D

    Swisch-swosch...!

    SvaraRadera
  5. Åh..vilka fina kort!
    Mångfald grattis till er!
    Tänk vad fort tiden går...*suck*
    Kram

    SvaraRadera
  6. Hej! Vilken rund liten sötnos du var! Graviditeten jag gick igenom, bara en som du vet, var världens bästa bantningskur! Jag vägde mindre strax före förlossningen än när jag blev gravid! Hur det kom sig vet jag inte, men illa mådde jag i flera månader och levde på bananer. Ovanligt var det också, dom höll extra koll på mig på mödravården. Men allt gick ju bra och dottern vägde över 3 kg.
    Nu ska jag fortsätta hålla tummarna för er så ni kan ta ert pick och pack så snart som möjligt!
    Kramen

    SvaraRadera
  7. Men jösses tänkte jag nu ska människan ha barn också...
    puh...tur att jag läste texten nogrannt...
    fick en riktig morronchock...istället för morgonrock...
    =D =D
    Va söt du var med me
    "magan"...härligt påminner mig om mina egna graviditeter...
    min äldsta fyller 41 iår...
    hjääälp..
    hinner ikapp morsan sin vill jag lova...

    Du vilket skönt bordsskick lilla sessan har...mums mums med hela kroppen...
    och tänk att det där förfarandet kommer tillbaka när man blir gammal..
    har ju jobbat i vården så jag har sett...

    Ha nu en skön dag...
    och tur att du inte skulle till förlossningen (barnbördshuset) =D

    Tjingelingen.

    SvaraRadera
  8. Söta ungar allihopa :o)
    Det är lite märkligt hur ungarna liksom blir "jämngamla" med en själv??? är det inte ;o))

    Ha en fin dag.
    kram

    SvaraRadera
  9. Ja, tänk vad tiden går!

    Härliga bilder :-D

    Kramar från mig <3<3<3

    SvaraRadera
  10. Grattis till din son och ditt barnbarn!
    Tänk att man kan vara så snygg fast man har mat runt hela munnen ;)
    Kram

    SvaraRadera
  11. Grattis till sonen, vad söt hon är där hon mumsar på den goda köttfärssåsen
    alla har vi varit små :)
    kramar

    SvaraRadera
  12. Grattis till sonen :-)

    Grattis även till lillprinsessan.. hon kan verkligen konsten att äta med hela sig... kladd kladd kladd men gott gott gott :-)

    VVistt är det skönt att inte vi åldras trots att våra barn blir äldre ;-)

    Önskar dig en riktigt bra måndag!
    Kram

    SvaraRadera
  13. Tänkte först som Rantamor...jösses först ska dom sälja huset och sen har hon "hullat upp sej", men sen så tog jag det lite lugnare...och förstod!! Grattis till sonen och grattis till juvelen som är otroligt sin farmor!! Det är något med ögonen som ni har gemensamt.
    Själv fyller jag år i morgon, inget som man firar vid min ålder. Men jag ska nog shoppa loss lite, det tycker jag nog att jag är värd...
    Ha det gott!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  14. Äsch...glömde ju...gåbandet är inte rosa, utan svart...tror inte mannen tänkte så långt...

    SvaraRadera
  15. Jaa du, vikten för de flesta går väl upp och ner som på börsen :-D och tiden far fram som en raket. Vilken härlig son du fick och såna små sötnosar du får gosa med nu.
    Ha en bra dag. Stöka inte för mycket :-)!
    Bloggerkram från mig <3

    SvaraRadera
  16. Mysiga bilder av dig som gravid och och av din son som nyföddd
    Och ja, det är otroligt så fort tiden går...
    Det känns som om det inte är så länge sedan ens barn ett litet hjälplöst knyte
    och helt plötstlig är det stora och även vuxna
    Mysigt foto av dig också som liten...visste känns det förunderligt att se sig själv i denna ålder..
    Kram

    SvaraRadera