Pages

17 januari 2012

Orättvist...

varför fick jag sitta (förlåt ligga) hemma vid TV:en och se idrottsgalan när min grabb (ni vet han som fyllde år igår) fick se galan live. Jag kunde också tagit en sån resa i födelsedagspresent, jag fyller ju snart, vad hade de gjort om jag fått den i förskott?
Nää, orättvist är de allt. :)


De finns två små prinsessor som är goast i hela världen, ( med mina känslor mätt) 
en av dem fyller 1 år idag.


























Idag har jag sånt där fullklottrat schema igen, två tusenfemhundra (nästan) saker som ska göra, tur jag vaknade tidigt. Ha en skön dag

7 kommentarer:

  1. Grattis till sötnosen!
    Vissa dagar känns SÅ jobbiga, det är så skönt när man gjort bort dem.
    Hoppas du hinner dra efter andan i alla fall idag:)
    Kram♥

    SvaraRadera
  2. Ja, ibland är man efterklok !)
    Hoppas att sonen trivdes och fick en trevlig kväll.
    Ett stort grattis till 1-åringen är ju på sin plats; Grattis!!
    Hoppas du får en effektiv och trevlig dag. Kram

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig dag!

    Kramar från mig <3<3<3

    SvaraRadera
  4. Härligt att du håller dig sysselsatt :-D


    Vad fin hon är födelsedagsbarnet
    :-)
    Grattis till henne :-)

    ha en fin kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Jag hoppas du hann med allt som skulle göras denna dag. Vilken fin liten princessa, förstår att hon e goast i hela världen.
    Kramizar

    SvaraRadera
  6. GRATTIS till lilla prinsessan
    kramar

    SvaraRadera