Pages

21 januari 2013

Men då

vad dagarna traskar på o jag glömmer min älskade lilla blogg :) 

Förra veckan var jag i Blekinge några dagar och njöt av barn, svärdöttrar och barnbarn. 
Guld dagar!!
Första natten sov jag hos Storprinsessanoch dagen efter ägnade jag helt åt henne, hon blir 5 i år och tyckte farmor och hon skulle ha en heldag - så de hade vi, jag lekte hela långa dagen och åt middag på 









På kvällen var jag hosLillprinsessanpå 2 årskalas och så sov jag över hos henne. 

Mening var att  Lillprinsenskulle följt med mig hem och varit hos oss över helgen - men så blev de inte, för han blev sjuk under torsdagsnatten - trist, men de går fler 















Förra veckan började jag på Kordanz också, en kul motionsdans till latinorytmer och diskotoner !!  Massor av folk var de där - populärt :) 









23 kommentarer:

  1. Hihi det är väl härligt att du glömmer lilla bloggen...Då lever man Irl :)
    Härligt att träffat Prins & Prinsessor ♡ ...

    /Kram från mig!

    SvaraRadera
  2. Härliga dagar med barnbarns mys.Det sätter verkligen guldkant på dagarna.
    Tråkigt med dessa sjukdomar som går nu,men det är ju den tiden på året,suck**
    Kordanz har jag aldrig hört talas om, men vad roligt det låter, och toppen att motionera på det viset**
    Ha det gott
    Kramiz♥

    SvaraRadera
  3. Ja du får kininet glömma din blogg :-)
    Vilka mysiga dagar hos barn och barnbarn :-)
    Synd att lillprinsen blev sjuk... Men den som väntar på ngt gott...❤

    Svar: ja maken fick erbj att börja jobba 11/2 men så pressade fd konkursboet på och då blev det eld i baken hos den nya arbetsgivaren ;-)
    Så imorgon börjar maken :-) Så fruktansvärt gott!!!

    Lram

    SvaraRadera
  4. Kordanz...har jag aldrig hört talas om men dans i alla former är såå kul. Jag gick på zumba men det finns inte på orten mer så nu blir det inget dansande för min del tyvärr.

    SvaraRadera
  5. det vore en dans för mig. Älskar Latinorytmer. Om du har ett helt prins och prinsessfölje så borde du vara Drottningen. Kram

    SvaraRadera
  6. Va kul att träffa barnbarn och resten av familjerna.
    Det där med kordanz lät spännande. Själv ska jag testa på zumba snart. Ska bli spännande det också!!
    Hoppas du har en fin dag.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  7. Mysigt att livet tränger sig på med barnbarn, dans och att få komma hemmifrån litegrann......bäst att passa på och göra trevliga saker när tillfälle ges :)
    Hoppas det blir bra med den där nya dansen....dans är ju bara så härligt och livsbejakande!
    Ha de gott vännen
    Ann-Louisekram

    SvaraRadera
  8. Roligt att få åka och träffa barn och barnbarn♥
    För bloggen och vi finns ju kvar :)
    Ha en fin dag!
    Kramen♥

    SvaraRadera
  9. Så härligt med en hel massa barnbarnsmys och lek... trist att Lillprinsen blev sjuk, men som sagt det blir fler tillfällen...
    Kordanz... det låter kul :)
    Jag har sett att ni haft fler snöväder som passerat hos er, men jag är nöjd med det vi har - behöver inte en enda cm till :)
    Ha det gott vännen!
    Kram

    SvaraRadera
  10. Låter som du har avnjutit en go vecka och helg. Kordans låter roligt =D Kram o ha en fin dag!

    SvaraRadera
  11. Underbart att kunna vara så med sin små barnbarn. Ljuvliga små :)
    Visst är Karlskrona en helt fantastiskt vacker stad. Lagom stor tycker jag.
    Var bor du?
    kramelikram
    Fia

    SvaraRadera
  12. :-)

    Jag postar så fort jag får en sekund över haha :-) Kram!

    SvaraRadera
  13. Skönt för dej att få komma iväg lite, tanka energi från de små, glömma lite av vardagen. Inte heller fel att äta på McDonalds...Passar också på när jag är med barnbarnen, det är så bra att ha dom att skylla på...***skrattar***. Men ärligt talat, får jag välja, så blir det hellre Max.
    Fy s-tan va kallt det är nu igen!! Har ledig dag i morgon och jag ska baske mej ligga i sängen och läsa hela dagen, elda så kråkorna inte ens kan komma i närheten av skorstenen!!
    Ha det så gott vännen, ta hand om dej...!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  14. Ibland så hinns inte bloggen med helt enkelt!
    Och du verkar ha haft fullt upp.
    Kram

    SvaraRadera
  15. De är allt helt underbara de små liven som förgyller våra dagar..<3

    Ätit på Mcdonalds har jag inte gjort på väääldigt läge, lilla dottern jobbad ju där ett tag men efter byte av arbetsgivare så har jag inte förärat de med besök av mig..;-)

    Kul dans du har börjat med, synd att jag är så lat bara annars hade jag följt med dig..;-)

    Kraaam

    SvaraRadera
  16. Klart du glömmer bloggen med så mycket trevligheter runt dig, prinsar o prinsessor måste ju få komma i första hand! Kramiz

    SvaraRadera
  17. Va!? Kan man ha ett liv utanför bloggen? ;)
    Sv: Säg bara till när ni vill komma. Jag bangar inte! :)
    Kram!

    SvaraRadera
  18. Sv: Nä,sååå gammal är jag inte ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  19. Å vilka härliga dagra du haft med barnbarnen! ja de förgyller verkligen ens dagar! Ha en fin dag! Kram Iréne

    SvaraRadera
  20. Hej *vinkar* länge sedan.
    Må så gott

    SvaraRadera
  21. du har helt enkelt haft andra mycket trevligare saker att använda din tid till
    härligt
    kramar

    SvaraRadera
  22. Va skoj med kvalitetstid med barnbarnen. Har nog inget barnbarn som skulle vilja leka med mig en hel dag, jag är urtråkig! Men min mat vill dom ha, "ler".
    Förstår dig din stackare som inte gillar vinter och snö o du har fått vad du tål...men nu blir ju dagarna längre och fåglarna börjar kvittra så du får nog vårkänslor snart ändå-.
    Kul det där med dansen, vi har bara linedance i byn, o det verkar alldeles för avancerat för min lilla ärthjärna att hålla reda på turerna.
    Kramiz

    SvaraRadera