Pages

12 augusti 2018

Skyltsöndag 180812



Jag kan lova att jag inte är någon rolig passagerare på vägarna. Jag skriker ofta
S T A N N A!
Man förstår lätt varför 😊


Mitt bidrag till denna skyltsöndag har en röd liten tråd. Fotografierna finns tack vare att jag är så bra på att skrika just S T A N N A!! 

Jag har varit i SKOGEN, inte den jag vanligen bor i utan en helt annan.


 I skogen finns mycket, bl a finns fina SOLGLÄNTOR 


Men det som SKOGEN består allra mest av är TRÄD




Ja de är lika sant som det är sagt. 
Det är BP som håller i det hela och här finns också andra skyltare  

9 kommentarer:

  1. Haha ... sitter här med ett stort leende :) Tack för en trevlig skyltparad!
    Ha en fin söndag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det finns så många fina och roliga skyltar utmed Svedalas vägar och det har du bevis på här ��

    SvaraRadera
  3. Ibland är det svårt att se träden på grund av all skog eller nått sånt 🤪 kul skyltning och Du är uppmärksam i trafiken/då Du är väg 👌

    SvaraRadera
  4. Hahaha! Det är då en himla tur att du inte kör själv, för då skulle du nog missa alla skyltar, då du får koncentrera dig på körningen;-)

    Skyltarna är helt suveräna:-) Love them:-) Tusen tack för det fina bidraget och stort tack för länken:-)

    SvaraRadera
  5. Haha! Snyggt skyltat och den röda tråden är hur tydlig som helst :-D

    Jag måste bli duktigare på det där med att skrika "STANNA!". Dom flesta av mina skyltar från vägarna är väldigt suddiga när vi susar förbi. Däremot brukar Anders vara snäll och på begäran ta nåt extravarv i rondeller när jag missat att fota. Att vända på vägarna anser han dock vara överkurs ;-)

    SvaraRadera
  6. Haha, vilka knäppa ortsnamn du hittar, såna finns inte här. Strömsdal, Gravendal, Saxdalen, jag du fattar. Hoppas inte bromsarna skriker alltför mycket
    Kram

    SvaraRadera
  7. Svar: Sorry, sorry, sorry! Har lagt till dig i listan nu. Det var några bloggare som tyckte att jag skulle ta bort skyltare som nästan aldrig la upp skyltar. Så jag "lydde" och tog bort dig. Men nu är du tillbaka på listan.
    Sorry igen...

    SvaraRadera
  8. The blog are the best that is extremely useful to keep.
    I can share the ideas of the future as this is really what I was looking for,
    I am very comfortable and pleased to come here. Thank you very much!
    หนังออนไลน์

    SvaraRadera