Pages

03 januari 2021

Tack och adjö




15 år sedan starten 11 år  (20100105) flyttade jag över hit till blogger.

Det är min resa i bloggvärlden.

Nu känner jag att jag gjort mitt här. Vännerna har sinat, orden tagit slut och världen utanför tar all tid. Nu lägger jag ner eller tar en lång, lång paus. Man vet aldrig om lusten och kommer tillbaka igen. Man ska alltid hålla en dörr lite på glänt. 

Så till Er som fortfarande finns kvar och besöker mig ibland. Tack för alla kommentarer, glada tillrop, stöd och tröst när det behövts. 

Lev väl & var rädda om Er

vem vet, vi kanske hörs igen. 




8 kommentarer:

  1. Det var tråkigt att höra men lusten ska finnas och när den inte gör det så är det dags att gå vidare, ungefär som i ett äktenskap ;-)

    Önskar dig allt gott!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Tråkigt men jag har också haft funderingar på att lägga ner min blogg,får se vad tiden utvisar !
    Kram
    bians.bloggo.nu

    SvaraRadera
  3. Det var tråkigt att höra, då det ju inte var så länge sedan som du startade upp din fina blogg igen. Men att blogga betyder att man ska ha kul. Blir det en plikt eller känns det som ett måste, då är det bättre att pausa.
    Ha det så bra! Försök att njuta av livet trots allt negativt och jag hoppas verkligen att vis hörs och ses igen här i Blogglandia. Personligen kommer jag sakna dina ortsskyltar till Skyltsöndag.
    Kram:-)

    SvaraRadera
  4. Känner man inte för det så känner man inte för det.
    Så blir det ju ibland.

    Ta hand om dig och ha det jättefint.



    SvaraRadera
  5. Känner man inte för det så ska man inte låta det bli ett tvång, då blir det bara betungande och fel. Allt gott! Kramiz!

    SvaraRadera
  6. Kommer att sakna dig fru Nilsson! Känner också så där ibland, men jag tycker ju att det är så kul att skriva. Inte nödvändigtvis för att någon ska läsa det, utan mer för att jag ska få utlopp för min skrivklåda. Men... det måste kännas kul, annars kan det vara! Nu för tiden går jag bara in en gång i veckan.
    Nu önskar jag dig allt gott fru Nilsson! Tag väl hand om dig och om herr Nilsson! Ha det riktigt bra! Kram! 💖

    SvaraRadera
  7. Så trist Herr Nilssons fru. Men jag har full förståelse för att lusten att skriva kan tryta och du har ju mycket omkring dig ändå. Jag är för tillfället rätt tillfreds att ha en bloggrutin för jag träffar knappt några och de vänner jag har finns i burken.
    Önskar dig bara goda lyckliga dagar framöver, du har varit en så fin bloggvän, och självklart kommer jag att sakna dig! Många kramar från pörtet

    SvaraRadera