Pages

24 juni 2024

Livet är inte alltid spikrakt

Kära blogg - innerst inne är jag glad du alltid finns här och väntar på mig när jag gör långa uppehåll. 

Livet tufsar till det för en emellanåt, och för varje grej man råkar ut för och tar sig igenom ju mer förstår man hur värdefullt livet är.

 Man brukar ju säga att en olycka sällan kommer själv.

Ibland är talesättet bittert sant.

För mig började det 2018 då jag fick en tia, de gick bra och efter en vecka fick jag lämna lasarettet frisk o kry igen.

2020 vaknade jag med ansiktsförlamning, den har gått tillbaka bra men inte helt, fortfarande 2024 har jag lite sned mun och ett större öga än de andra.

2021 upptäcktes i tidigt stadie att jag hade cancer i gallblåsan. Opererades och de fick bort allt.

 

Tre saker – MEN

 

Den fjärde kom också………………………………………………….


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar