Pages

14 februari 2011



















jag är inte speciellt mycket för de här firar dagarna. De e hjärtan, kanelbullar, semlor oh så vidare. 
MEN I ÅR....känns de rätt att göra något extra av dagen. 
Verkligen fira 

Alla














Dag!!!!!
Jag har skickat små Nallebud till mina barnbarn eftersom jag inte kan träffa dem idag.






















Jag ska vara jättesnäll hela dagen, PRECIS SOM JAG INTE ALLTID ÄR DET
Ja så får vi väl se vad jag hittar på mer.....de kan ju blir rent spännande!!

Det här Nallebudet är till Er



















Drick nu inte ur hela flaskan på en och samma gång bara.

22 kommentarer:

  1. Det blir nog en jobbig dag om man ska gå och vara snäll hela dagen ;)
    Men det är nog ingen konst för dig :)
    Ha en underbar alla hjärtans dag!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. En underbar dag skänker jag till dej också!! Själv ska jag försöka anstränga mej och vara riktigt snäll och kärleksfull när mannen kommer hem, han visade ju mej sin uppskattning i helgen så jag får väl laga lite god mat och vara lite extra trevlig...*skratt*! jag menar, inte somna i tvsoffan före klockan åtta i allafall...
    Ha en riktigt bra dag vännen!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Morning.....jag skickar hjärtan till dig och tar emot dina såklart.....

    Tänk att få skicka nallebud till barnbarn.....lyckans ost.....men det vet du ju att du är!

    Kram// Carolina ♥♥♥

    SvaraRadera
  4. Tack för det vännen , flaskan blev jag extra glad för ska spara till kvällen..
    Och snäll är jag ju...men kanske jag ska ha en vit dag...med svordomar =D

    Klapp på kinden min vän.

    SvaraRadera
  5. Åh den flaskan spar jag till kvällen :)
    Önskar dig en fin Alla hjärtans dag!
    Kramar

    SvaraRadera
  6. å en underbar dag till dig me..och tack för all trevlig läsning hos dig

    SvaraRadera
  7. Hejsan!

    Ja, det är väl lite i överkant mycket komersiellt kring alla hjärtans dag numera tycker jag, fast kan man hålla det på en lagom nivå (och vad är lagom!? ;-) Fniss!!) så är det ju ändå en himla gullig grej. :-)

    Det var för övrigt fotona jag fick via eposten också - gulliga OCH roliga!! Skrattade gott åt många av dem! Tack för titten!!! :-D

    Och ha nu en fin fortsättning på alla hjärtan dag!!

    SvaraRadera
  8. Tack... "hick" jag tar det lugnt med flaskan... ;-)

    Önskar dej en riktigt mysig alla ♥-ns dag!
    Kram

    SvaraRadera
  9. här är vi lika dåliga på att fira alla hjärtans dag :) men önskar dej en mysig och skön alla hjärtans dag

    SvaraRadera
  10. Tack detsamma! Jag tar en liten bit choklad!

    SvaraRadera
  11. Önskar dig en varm och go Alla hjärtans dag.Visst ska man vara snäll,allt blir mycket roligare då.
    Pöss o kram till dig!

    SvaraRadera
  12. Hej på sig lilla hjärtat! Nallebudet är toppen tycker jag! Jag har skickat några under åren och även själv fått några! Nästa år hoppas jag att jag också kan skicka en till mitt barnbarn!
    Kramen!
    Ragnvi

    PS. Nu slog det mig...visst har du varit in i min Bollnäsblogg o lämnat ett avtryck efter dig...?!

    SvaraRadera
  13. Tack för nallebudet.
    Pussochkramochnypistjärten <3
    Jag.

    SvaraRadera
  14. Så kul att du "springer" in till min blogg Anki :-). En varm hjärtekram till dig oxo!
    Förresten, vilka ljuvliga tecknade figurer du har. Speciellt den översta, som i dag tar emot oss alla i ditt inlägg :-D!

    SvaraRadera
  15. Hejsan Anki !
    Och tack det samma till Dig ! Dagen är snart slut,den började med att jag kramade mig själv, här finns ju bara jag.Men har fått många hjärtan på FB.och min syrra Maud ringde, att hon skicka kort på sitt fjärde barnbarn.Hon har tre grabbar,varav den äldsta har Anton o.Alice,mellan en Ida och nu minstingen en Ebba.Min lillsyrra har tre grabbar hon också.Men inga barnbarn än vad jag vet om.

    Nå, har Du fått reda på vilken sång det var Du nynnade på ? Letar lite då och då åt Dig.

    Kram Mi

    SvaraRadera
  16. Vad gullig du är. Hoppas du får en fin dag.Fast den är ju slut snart nu. Men va då - det kan väl bli en fin dag i morr´n också.
    Kram från kalla landet.

    SvaraRadera
  17. Mmmmm jag känner kärleken Anki..kram på dig med..jag tycker så mycket om dig..:)

    SvaraRadera
  18. Hej Anki.

    Tack för ditt inlägg på min blogg. Har inte hunnit uppdatera den efter att jag varit utan nät men nu är det dax för lite nya kort.
    Kul med festligheter i lilla Karlskrona i sommar. Är det sonen som gifter sig? Är det så ni har några minuter över någon gång när ni är i Karlskrona i sommar så är ni hjärtligt välkomna på en kaffe eller nått. Så får du ju se vem som bor i magen oxå =o) (jag tror inte heller den har någon snopp)
    Hoppas denna kärleksdag har varit mysig för er!! Min man kom hem med hjärtformad choklad till mig... så söt så.

    Kramiz tillbaka

    SvaraRadera
  19. Mysigt med Nallebuden
    en stor Alla hjärtans kram tillbaka till dig

    SvaraRadera
  20. Morning! Du...jag glömde ju tacka för kommentaren i Bollnäsbloggen...TACK!
    Hoppas du sovit gott på söta örat!
    Kramen!
    Ragnvi

    SvaraRadera
  21. Tack i efterskott och jag lovar lämnar ett glas.

    SvaraRadera