Pages

12 juli 2012

Grattis



Vinnarna i min utlottning och firande av 50 000 besökare är 3 stycken. Jag är ledsen de tog lite tid med dragningen men jag har varit bortrest hela veckan:)

OBS! Bilderna på priserna blev lite missfärgade, alla smycken är silverfärgade även om de ser ut som guldfärg på bilderna:) ha överseende!!

Efter sedvanlig dragning blev det så här.........
Första pris vanns av Ansepanse med Kinaguld
och är ett långt halsband








Andra pris vanns av Rigmor Paradisbergamon 
och är snygga behåsband, passar perfekt till festblåsan











Tredje pris vanns av Carolina på Nilspersgarden 
och är ett armband.





















Grattis till Er, hoppas Ni blir nöjda med Era vinster. Tack till Er och alla andra som varit med i utlottningen  och som gjort den möjlig genom att besöka min blogg - Ni är alla Guld:)


Maila mig Era adresser så kommer Era vinster på posten:) Min adress är


12 kommentarer:

  1. Vilka fina smycken du lottade ut. Jag är ingen smyckemänniska, även om jag äger några, så glömmer jag att sätta dom på mig. Kram

    SvaraRadera
  2. Det var fina vinster det... finfina smycken!
    Grattis till vinnarna :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Åh va skoj..grattis till vinnarna!!! Fina grejor du lottat ut!! Smycken är alltid kul..och vackert...går inte att få för mkt av!!Kram till dig//Karina

    SvaraRadera
  4. Stort ***GRATTIS*** till vinnarna!
    /Kram

    SvaraRadera
  5. Shiiit va glad jag blir!! Jag som aldrig vinner något annars!! Nu måste jag in till stora staden och köpa ny snuttekasse (BH), festblåsan tror jag att jag skiter i...folk kommer ju ändå bara att titta på mina fina band!!
    Tack än en gång, VARM kram från mej!!

    SvaraRadera
  6. GRATTIS TILL VINNARNA!!!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Massa grattis till de lyckliga vinnarna!!

    Kram

    SvaraRadera
  8. Grattis till alla vinnarna av vackra smycken! Kul att du vill var med i min utlottning:)

    Trevlig helg.
    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  9. Grattis till alla lyckliga vinnare.

    SvaraRadera
  10. Finfina vinster tror säkert de blir uppskattade!

    SvaraRadera
  11. Fina smycken :) Grattis till vinnarna...

    Kramen

    SvaraRadera
  12. Morning o grattis till vinnarna av det fina lull-lullet!

    Såg på FB att du fått kontakt med utlandsresenärerna...skööönt!
    Grattis till månaden också!
    Kramen!
    Ragnvi

    SvaraRadera