Pages

26 juli 2012

Sommaren är kort

oh tiden går så fort:)

Vet Ni, min ordinarie dator har gått sönder o min datafixare är på semester - sicket elände. Nja jag har ju en del program tillhörade jobbet där i, så ja lite ofrivillig ledighet från vissa arbetsuppgifter har de fått bli - men nu har jag jobbat klart för hela veckan så:)

Vilket underbart väder de blivit - äntligen redigt gott sommarväder!!!

För 1½ månad sedan tog jag mig i kragen och slutade röka.


De går kanonbra o jag är allt lite stolt över mig själv MEN idaghar jag varit iväg och kolla in ett av gymmen i Köpingen. Har inte tränat sedan jag kom till Småland "katastrof" o jag tycker mig kunna se det när jag ser mig i spegelen
så nu är de dax!!!! - för kroppsträning:)





21 kommentarer:

  1. Oj det var allt ett bra tag sen jag var inne å hälsade på dig....
    vart tar tiden vägen...
    och sommaren.
    Här sitter jag i fjällen och har haft en TopModelBorgafjällTransor (se blogg)
    Vi har varit här sen den 5:te juli så just nu sitter jag alldeles ensam och längtar faktiskt hem....
    på lördag hämtar jag Rantafar och då drar bobilen hemöver...
    innan jag får lappsjuka...

    Ha det fortsatt finfint och duktigt att du slutat röka...tumme upp...

    SvaraRadera
  2. Åh tänk så fort tiden går - snart augusti redan... Duktigt av dig att sluta röka... och klokt - du klarar det säkert :) Jag slutade för 5 år sedan och har faktiskt inte varit röksugen alls...
    Däremot är det sämre med den kroppsliga träningen... hm - något att ta tag i kanske :)
    Ha det gott
    Kram till dig!

    SvaraRadera
  3. Ja denna favvo Anki hon kan hon! Så duktigt av dig att du lyckats sluta röka...djupt imponerad!(jag röker)Sen på detta ska Frun börja träna...Ja, nu måste jag lyfta på hatten till Fru Nilsson!
    Var rädd om Dig och ha en riktigt skön helg!
    Kram och vink från mig.

    SvaraRadera
  4. Oooo,jaaa Sommar...Sommar ♥...
    Men du Bravo att slutat röka :)
    /Kram från mig!

    SvaraRadera
  5. Bra jobbat med att sluta röka ! Lycka till med gymmandet tungt i början men skönt när man väl är i gång ! Och efteråt kan man allt vara lite stolt över sig själv :-)

    SvaraRadera
  6. Duktig du är tjejen! Både med det ena och det andra. Ska väl komma igång jag också är det tänkt, haha.
    Ja, visst är det sommar. SÅ skönt på jobbet där luften står helt still. Öppnar man ett fönster så klagas det att det drar, haha. Men det är som det ska va.
    Ha en fin ledig fredag och helg.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  7. Men lilla vän....nu blev det lite mycket ;-) Då är det bara att köra på alltså för Anki, och om NÅGON kan göra det så är det du....jag säger som föregående talar...vi lyfter på hatten.

    Kram//

    SvaraRadera
  8. Jätte eloge till dig!!!
    Ha en fin dag.
    kraaaaaaam

    SvaraRadera
  9. Det är därför du varit så snål på inlägg.
    Duktiga duktiga du som slutat röka. Klart att du ska vara stolt.
    Här gymmas inget. Men det promeneras :)
    Kram!

    SvaraRadera
  10. Grattis till att du slutat röka!!
    Lyckas du också börja träna, så är du värd en eloge till. På den fronten är jag själv bedrövlig.
    Äntligen har vi fått något som liknar sommar, men det var då i elfte timmen, för snart är ju hösten här :-((
    Händer det inget på husfronten?
    Kram/Kicki

    SvaraRadera
  11. Grattis till att ha slutat med rökningen. Själv är jag otroligt stolt att jag lyckades efter många försök. Nu har jag varit rökfri i 19 år, så nästa år blir det jubileum.Hoppas det går bra för dig i fortsättningen också...
    Ha det gott,
    Kramiz♥

    SvaraRadera
  12. Ett stor Grattis till att ha slutat röka!!
    jag har rökt i min ungdom, men slutade i samband med att jag blev gravid med Cia...

    Ha en skön kväll!

    Kram

    SvaraRadera
  13. Strongt :) Ha det gott och fortsätt fimpa :) Kram

    SvaraRadera
  14. Kul! Du är ju en helt ny bekantskap på min blogg. 1 000 tack för titt-in:-)
    Grattis till att du lyckades sluta röka. Det har jag då inte lyckats med ...än.
    Ja å sommar - vet inte riktigt här i nollåtta. Solen behagar att visa sig vid udda tider om man säger så...

    SvaraRadera
  15. Du är duktig som kämpar på med rökningen :-)

    SSka bli kul att följa din nya hobby.. träningen :-)

    a en fin kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  16. hihi...vad kul med ett besök av någon ny! =) Du är såå välkommen tillbaka! =) Klart att man blir nyfiken ibland då man läser inne hos någon annan.
    GRATTIS och vad duktig du är som lyckats sluta. Snart är det även min tur! =)
    Kram och godmorgon!

    SvaraRadera
  17. Håller tummarna att du lyckas med rökavvänjningen! Ha en fin helg! Kram Iréne

    SvaraRadera
  18. Så härligt att du slutat röka. För pengarna du tidigare bränt upp kan du åka runt och handla mera på loppis .Kram

    SvaraRadera
  19. duktiga du :) håller tummarna att det går bra för dig med motionerandet också
    Sv: har jag vunnit? jag har varit borta från bloggen tills nu så jag visste inget
    bamsekramar

    SvaraRadera