Pages

01 november 2012

Stackas jag

vilken tur att jag inte ska prata på bloggen, för jag har "nästan" tappat rösten.




















jag får nog ta o ta det lite pianon nu några dagar, pausa lite från bloggeriet och se till så min älskling ta hand om mig och pysslar om mig lite:)















Återkommer när jag känner mig piggare. Oh Paula, kära Paula jag tränar inte när jag är sjuk!! Lovar. Var bara på studiebesök o kollade lokalerna:)






 
Ha de bra alla vänner!!
Hälsar på när jag orkar.
Trevlig Helg!!

24 kommentarer:

  1. Ja, men ååh - stackars, stackars dig :(
    Ta det nu helt lugnt och njut av att bli ompysslad och ha en så bra helg du kan, trots allt... och du... Krya på dig!
    Kram

    SvaraRadera
  2. fina du ...du får en award av mig..

    SvaraRadera
  3. Stackare :(
    /Kraaaaaaaaaaaam ♥ ...

    SvaraRadera
  4. Här kommer en STOR krya-på-dig-kram♥

    SvaraRadera
  5. Men lilla vän nu måste du krya på dig snabbt...din älskling kommer ju hem till helgen....han får pyssla om dig!!!

    Rantamorkramen.

    SvaraRadera
  6. Vännen, dra täcket över huvudet och VILA dig nu! Hoppas du snart är på benen!
    Kram kram kram

    SvaraRadera
  7. Stackare, har du åkt på en höstförkylning. Låt nu mannen i ditt liv pyssla om dig under helgen när han finns på hemmaplan.
    Återkom när du orkar och vill.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Kramar om dig, så din förkylning släpper♥

    SvaraRadera
  9. Då får jag hoppas gubben tar hand å gonar om dig så du blir pigg igen.
    Ha det så bra du kan/kramizar

    SvaraRadera
  10. Å´stackars dig! Hoppas han tar väl hand om dig så du kryar på dig snabbt! Kramiz

    SvaraRadera
  11. Men oj, krya på dig nu och hålla dig varm =) Kram

    SvaraRadera
  12. Men nu då...nu är det väl ändå alldeles för eländigt!! Tur att "han" är hemma över helgen, nu behöver du omsorg!!
    Grått och ruskigt här idag, inte ens kattdamerna vill gå ut. Å inte jag heller...möjligen till kyrkogården lite senare, och tända ljus. Vännen, som inte är med här längre, ska jag tända för, skälla lite på, varför blev det som det blev...ge henne en blomma och tala om hur mycket jag saknar henne!!
    Krya på dej vännen!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  13. Sv: Jag återkommer då jag vet om NI kan rösta :)
    Kram!

    SvaraRadera
  14. Naw, fy för att bli så sjuk. Kram och krya på dig nu! Milla

    SvaraRadera
  15. Meeeeen....din stackare.
    Krya nu på dej och kör riktigt mycket med mannen. ;)

    Sv. Hälsporren sitter INNE i hälen och jag önskar att jag kunde peta bort den men det är en inflammation som ska läka ut....
    Och det gör SKITONT!!!!

    Kram

    SvaraRadera
  16. stackars dig, ja, se till att älsklingen tar riktigt väl hand om dig så att du kryar på dig och får krafterna tillbaka igen
    Sv: jag skulle också vilja bo mitt emellan alla oväder :) tänk vad bra
    bamsekramar

    SvaraRadera
  17. Men oj då! Hoppas du mår bättre nu! Krya på dig Big time!
    Trevlig helg! :)

    SvaraRadera
  18. Ojdå, tråkigt att vara sjuk! Krya på dej!

    Ha en trevlig helg

    Kram

    SvaraRadera
  19. Hoppas du har piggat på dej igen och kan njuta lite helg nu tillsammans med mannen!? :-) Kram-kram!!!

    SvaraRadera
  20. Hoppas du snart blir bra & du.. nu lyssar du på mig... Man går inte iväg & simmar eller tränar när man är så förkyld som du är.. då blir man sämre... Lova att du tar det lugnt nu... skulle inte vara roligt att drabbas av en hjärtmuskelinflammation eller liknande..

    *krya på dig kram*

    SvaraRadera
  21. Stackars dig....du får vara rädd om dig och pyssla om dig. Det är ju svårt att vara tyst:).

    Kramar och skickar krya på dig hälsningar

    SvaraRadera
  22. Hej, tack för det Anki, jag tror du redan mår mycket bättre när du fått varma o goa kramar!
    Och sjunga får du väl vänta med ett tag, du kan ju prova lära dig teckenspråket!
    Kram på sig

    SvaraRadera