Pages

17 mars 2020

Trees on Tuesdays #33






Premiär för mig att vara med på Träd på tisdag 20200317

Det här trädet fotade jag på Madeira,
 en av mina favoritbilder därifrån.
Tänk vilka goda människor det finns som gör allt 
för att hjälpa träd att få fortsätta att leva o växa. 
Med lite stöttning är allt möjligt






Det är Susan, som är skapare av denna utmaning
& alla som vill är välkomna att vara med!
Det här är hennes 3 teman.
Trees on Tuesdays
Black and White on Wednesdays

Flowers on Fridays

11 kommentarer:

  1. Hej, och tack för ditt bidrag till dagens utmaning, och tack för att du länkar till min blogg :-) Åhh, vad fint med lite stöttning för trädet, fin bild!

    SvaraRadera
  2. Ja att hjälpas åt och stötta varandra är bra!

    SvaraRadera
  3. Roligt att du också är med!
    Lite stöttning behövs ibland! Kul bild!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Det var då den konstigaste palmen jag någonsin sett. Men den verkar ju må riktigt bra med stödet som förresten ser ut som ett par mini styltor;-)

    SvaraRadera
  5. Haha, jag visar inte rumpan för någon virtuell läkare! Har tagit foton, ser för jävligt ut, men inget jag vill visa för omvärlden. Överlag gillar jag inte att varken ringa o prata i telefon eller ännu värre ta kontakt med vården via någon app. Bara glöm det, haha
    Kramiz

    SvaraRadera
  6. Det är inte bara träd som behöver stöttning Det behöver vi alla.
    Svar...Jag skrattar också mycket men....märker ingen minskning på vågen!
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Minnet är nog inte dåligt på grund av ålder Även yngre har dåligt minne!
    Kram!

    SvaraRadera
  8. Med lite stöd kan man komma lite längre ibland...bra jobbat där av de som nu gjort detta. :)

    Ha det underbart.

    SvaraRadera
  9. Bra med töjbara kläder!
    Kram!

    SvaraRadera
  10. Man kan ju inte tycka annat
    än att bilden är lite gullig :-)
    Ha en skön helg

    SvaraRadera
  11. Visst är det bra med stöttning för allt som lever. Härlig bild.
    Kram!

    SvaraRadera