Pages

23 december 2020

Dan, före dan.........

Så är vi här - dagen före julafton. 


I veckan som gick vann jag en fin julklapp till min tjej via Facebook . Ett helt spann med godsaker och leksaker. De blev hon glad för. Ja de tror man ju varje fall, hon skrattade inte precis men i ögonen kunde jag se glädje. 


Den glädjen såg jag inte när jag satte på henne årets luva och skulle ta kort. Några sekunder satt hon stilla och matte är snabb som en blixt när de behövs så - de blev ett julkort :) 
Med det önskar jag 




9 kommentarer:

  1. Tack och jag önskar er det samma <3

    Kram

    SvaraRadera
  2. God jul till er också🎅🏻🧑🏻‍🎄🎄

    SvaraRadera
  3. En riktigt God Jul till er, både tvåbenta och fyrbenta 💝🎅🏻
    Bamse kram från mig !

    SvaraRadera
  4. Kan tro det va bra du var snabb där 😉
    Ha en God Jul du å din familj 🤶🌲🎅
    bians.bloggo.nu

    SvaraRadera
  5. Hahaha! Fick läsa om första stycket. Tänkte inte på att din hund ju är din tjej. Så när jag såg bilden brast jag ut i ett stort skratt - hahahaha:-)

    Önskar dig också en fin helg:-)

    SvaraRadera
  6. En spann med godsaker och leksaker sitter ju inte fel, våra fyrbenta ska ju också känna att det är jul...jo...jag vet att de nog inte känner så men ändå ;)

    God jul nu.

    SvaraRadera
  7. God Helg till både dig och din familj, tvåbenta som fyrbenta! Ha det gott, ta det lugnt, njuuuut! Kram!

    SvaraRadera
  8. Haha, så fin tjejen blev till sist, hon offrade väl sig när hon fått så mycket godis. Mina djur har aldrig accepterat en huvudbonad. Nu är pinan över och jycken kan vara nudist resten av året. Kramen

    SvaraRadera
  9. Ja nu har julen både kommit och gått och gott är det. Såg också att du följt din mor till sista vila. Känner med dig kramiz.

    SvaraRadera