Pages

02 september 2012

Först när larmet gick

eller nja "på sätt o vis".
vilken tur ändå det är att man har rediga vänner, vänner som saknar en när man försvinner.

För även om jag själv inte varit medveten om det så har jag tydligen varit borta från bloggen, eller min blogg har varit borta för Er.

Sådan tur jag hade som var saknad av flera stycken som hörde av sig, så jag fick reda på att kunde åtgärda felet. Själv är jag ju inte så mycket på bloggen under helgerna så de var först när jag blev varse om detta som jag såg att besökarna var lika med noll:(

Nu hoppas jag att jag är med Er igen!!


K r a m i z

11 kommentarer:

  1. Borta och borta...trodde nog att du haft en massa annat för dej och inte riktigt hade tid med bloggen...eller nej, tror inte att du varit borta från mej faktiskt!! Mystiskt...
    Däremot har jag väl hundhuvud eller vad man ska kalla det...du menar att du bor nära Västervik?? Trodde nog att din brevlåda stod bra mycket längre ned i landet...Fy sjutton, nu skäms jag!! Men nu är det så att jag köpt nu bil, eller ny och ny, för mej är den ny...så varför inte, jag är väl ledig emellanåt och kan ratta nedåt, bara du bjuder på kaffe så...
    Ha det så gott vännen!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Jag upptäckte att det inte gick att komma in på din blogg när jag skulle läsa den på mobilen, det stod att jag inte var inbjuden att läsa den *snyft*
    Tur att du fixat till det nu!!!
    Sv: om du läser mitt inlägg från tidigare i veckan, ja då får du reda på hur och varför om det där med Liza och Lykke!!
    Kram♥

    SvaraRadera
  3. Vad skönt att du inte bara var högfärdig ;-)

    Vad var det för fel.?

    Ha en fin kväll!
    Hur mår du nu förresten?
    Kram

    SvaraRadera
  4. Själv har jag också varit borta från denna bloggatomsfär. Men nu är jag också tillbaka i full kraft. Huvva vad otäckt det lät med ditt fall från hästen. Tur att det gick någorlunda bra. Det var länge sedan jag red och jag kan ibland längta så mycke men jag har alldeles för ont i mina benbitaroch tror inte det är längre bra för mig.
    Kram på dig

    SvaraRadera
  5. Pust och stön...jag som trodde att du blockerat mig ;)
    Skönt att det går att komma in på din blogg igen:)
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Hejsan! Åh, vad bra att det funkar att komma in här igen nu. :-) Märkte för ett par dar sen att det var nåt knas, men numera är man ju så van vid att bloggarna strular (än är det de på Blogg.se och än är det de på Blogspot - och i förra veckan var det även vissa Wordpress-bloggar som stängde ute mej!) så man blir inte lika upprörd längre som vad man kunde bli förr... <:-) Det brukar ju rätta till sej, bara man har lite tålamod... :-)

    Får hoppas det här blir en betydligt lungnare vecka för din del - inte lika smärtsam åtminstone!!!

    Ha det gott!! :-)

    SvaraRadera
  7. Hej där... skönt att du verkar OK efter den ofrivilliga avsittningen :)
    Jag har inte haft problem att komma in till dig... inte vad jag märkt i alla fall...
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Japp, nu kommer jag in på din blogg igen :)
    Och jag som trodde du stängt mig ute :)
    Kramen rara du♥

    SvaraRadera
  9. Hej!!!! Glad att du dök upp igen!!!! Jag trodde du inte ville vara min vän..suck..Kram Karina

    SvaraRadera
  10. har tydligen inte riktigt hängt med i svängarna om din blogg men förstår att något knasigt hänt! Skönt att det har fixat sig! Hoppas du mår bättre nu efter ridolyckan? Kram iréne

    SvaraRadera
  11. Jag blev ju faktiskt lite fundersam när din blogg var låst... Vad som spökena ställt till med hos mig har jag inte riktigt fått bukt med ännu...:(

    Kram

    SvaraRadera