Pages

25 januari 2022

Dagen före besked dagen

 

Idag känns det som jag sitter i ett väntrum 

och här ska jag vara hela dagen. 

 


Jag är duktigt på att slå bort tankarna på resultatet av den där de tog bort inne i mig.  I morgon får jag veta, i morgon kan jag gå ut från det här väntrummet.


Jo det hade nog en mening att de fann den är grejen, det var ju en tillfällighet som läkaren sa.

                                  herregudco

På morgonen ringde min sköterska i teamet och pratade bort en stund, de är så skönt att de finns och att de bryr sig. Även om jag är stark och envis så behöver även jag prata av mig ibland. 

Nu ska jag sysselsätta mig med något så dagen går  i väntrum. 


5 kommentarer:

  1. Jobbig väntan! Bättre att bara rycka av plåstret. Jag tror dock att du ska vara tacksam att de hittade vad det nu är, så pass tidigt att du inte visste om att det var något.
    Jag håller tummarna för att du får ett bra svar ❤️

    SvaraRadera
  2. Jobbigt att vänta på svar.
    Jag håller tummar och tår att svaret på det dom tagit bort inte är nåt farligt.
    Håll ut snart får du lämna väntrummet.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Håller tummarna att resultatet är positivt för dig. Men jag kan föreställa mig att väntan i det här fallet måste vara otroligt jobbig. Lycka till och KRAM!

    SvaraRadera
  4. Det är alldeles gräsligt att gå och vänta på ett besked och själv klarar jag knappt inte av det. Tyvärr för det blir så jobbigt och katastroftankarna bara maler och maler.

    Jag håller en tumme för att du får ett bra svar i morgon!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Väntan är jobbig - och extra jobbig i din situation. Hoppas du får bra svar idag!
    Kram

    SvaraRadera