Pages

20 januari 2022

Den jobbiga MELLANATIDEN

 

Tiden mellan operation och svaret. Man får inte göra mycket och man har inte inspiration att göra så mycket, så håller ju Corona mig borta från att träffa folk. 

Jag försöker verkligen att leva som vanligt, ja eller nästan då, men då och då tränger tankarna på, fram för allt nu när jag börjar närma mig återbesöket i Lund. Den dagen jag får svaret. Jag går varje fall en lång promenad på 5 km varje dag även om det som idag är friska vindar. 



När man inte gör så mycket i sitt eget liv är det skönt att med hjälp av fantasin och en god serie snöa bort ibland. Jag har börjat följa en serie som heter ”Nashville”

En serie som bjuder på nästan allt. Kärlek, hat, familjedrama, empati, glädje, sorg, död, födsel och musik, allt i en härlig röra och blandning. De finns mycket tid till TV nu och skönt de finns streaming för på de vanliga kanalerna finns inte mycket att se, fram för allt inte på dagtid.  Det är en månad sedan jag opererades och har hunnit in i säsong 6 så de har blivit mycket tid i soffan. Men dygnet har ju många timmar och jag mycket ledig tid. 




3 kommentarer:

  1. Jag håller verkligen tummarna för ett positivt svar!

    SvaraRadera
  2. Guuuu så mycket du har varit med om de senaste månaderna. 2021 ar verkligen ett skitår för dig. Det hade ju räckt med Covid. Att hunden dog och du fick genomgå en mastodontoperation hade du ju kunnat vara utan.
    Håller tummarna att du får för dig positiva besked vid nästan besök hos läkarna.

    SvaraRadera
  3. Tänker på dig ska du veta ... och håller tummarna för ett lyckligt slut!
    Kram

    SvaraRadera