Pages

17 januari 2011

Äntligen!!!!!!!!!
Kom vi iväg till













för att lämna julklapparna som inte blivit utdelade!!! Nu så har alla fått sina, redigt upplyftande att få julklappar så här långt efter julen. Vi fick en påse med de ljuvligaste saker med oss hem - de luktade så gott i bilen.
























Den var den här påsen som gav den underbaraste doft....
























Så firade vi äldsta grabben oxå. Tänk han fyllde 33 år, konstigt han är så gammal när jag fortfarande är så ung. Han måste helt enkelt åldras fortare en mig..humm.

Trevlig måndag. För mig är den stor....oh jag är så glad...så glad!!

5 kommentarer:

  1. Det måste vara något fel.
    Inte kan han väl vara 33?
    Du är ju bara 25! ;)
    Du...det där kaffet lät gott.
    Vad sa du?
    Ja,tack...jag tar gärna en kopp! ;)
    God morgon!

    SvaraRadera
  2. Visst är det så...en del tar ut tre år i taget:)

    SvaraRadera
  3. Grattis till din glädje:-) Är du alltid värd..Kram Ann

    SvaraRadera
  4. Plötsligt händer det! Härligt!
    Nä men vad sjutton, hur går det ihop med en son på 33 år? Du är ju knappt en dag äldre själv ;)
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Det är konstigt att ungarna kommer ikapp en annan i åldern... ;D
    Det är likadant med mina: äldsta sonen är 22 och jag är 25!!!! ;) ;)
    Kaffet lät väldigt gott!
    Kram & vad roligt att någon gillar måndagar!

    SvaraRadera