Pages

09 februari 2020

Skyltsöndag V 6 2020



Vad kul att hitta tillbaka till skyltsöndagen. Mina skyltsöndagar har ju sovit ett år, så de var inte förra söndagen jag var med 
MEN NU SÅ!!!
Tre skyltar som inte har mer gemensamt än att de är just skyltar.



Jag börjar med en alldeles färsk skylt, jag fotade den igår kväll.
Då var jag på bubbelkväll hos vänner o ja den manliga han heter just Åke o de var hans balja vi bubblade i

När vi skulle till Gotland förra året så åka vi  raggarbil till båten.
Den här lilla skylten fann vi i bilen.


Den här skylten tycker jag är kul, inte för sin text utan föra att den har hamnat helt fel. För några kuddar kan man inte se.



Det är BP som håller i det hela och 
här hittar ni andra skyltare 



7 kommentarer:

  1. Så kul att du är med igen!
    Åkes badbalja var riktigt passande!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jätteroligt att du är tillbaka! Och bubbelkväll i alla sammanhang låter trevligt. Ja, en resa till Gotland och raggarbil till båten låter kul också. Kul var också sista skylten som nog hamnat lite fel Men vad gör det..
    Ha det fint!.

    SvaraRadera
  3. Men en sådan där skyllt skulle jag haft på min badbalja också :)

    SvaraRadera
  4. Jättekul att du vill vara med och skylta igen. Å efter den långa pausen borde du ju ha massvis med skyltar på lager:-)
    Den första är rolig, och jag ser att Åke är aningen avis där;-)

    Är man raggare så är man.

    Snacka om fel placering av skylten! Å det är nog bara en "äkta" skyltare som lägger märke till den skylten.

    Tusen tack att du skyltar igen, och stort tack för länkarna:-)

    SvaraRadera
  5. Häftiga skyltar :D Den om kuddar gillade jag. Tänk att få lägga huvudet på en blomsterbädd.

    SvaraRadera
  6. Kuddar ser jag inga heller...och badtunna borde finnas i varje hem...har jag alltid sagt ;)
    Ha det gott.

    SvaraRadera