Pages

13 november 2010

Så mycket bättre mår jag och det är så skööööööönt. Att inte må bra är både trist och frusterande.

Jag håller på att packa min lilla röda


















Vi är inte sju vackra flickor i en ring, men vi är fyra flickor & Vi
























ska åka på ett liten shoppingäventyr. De ska bli sååååååååå kul!!!

Gubbarna - de ska köra sitt "förra årets infall" minns Ni vad de gjorde då?
(ni som var med på min blogg.se tid)
Jo de gjorde



















Ja det är OST på G.



















Det är ju inte så illa att få nygjord ost när vi kommer hem igen.

Hörs snart igen!!!

18 kommentarer:

  1. Shoppingäventyr kan det månde vara till Ullared?!
    Härligt att du piggnat till det där med tuttbesvären lät ju INTE kul! Något du haft innan?!

    SvaraRadera
  2. Oj, det låter jätte-gott med egengjord och nygjord ost.
    Har själv funderat på att försöka göra det eftersom jag älskar ost.
    ha en fin fortsatt helg
    kram

    SvaraRadera
  3. Hoppas att ni får det SUPERDUPER-härligt !!!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Vad GLAD jag blir när jag förstår att du är piggare! Roligt att ni åker på en shopping-tur. Kör försiktigt & håll i plånboken.....
    Varm kram från mig.

    SvaraRadera
  5. Kos dåkker nå da :))

    Tänk om man fick smaka den däringa osten alltså...
    Storeklems fra meg her i nabolandet.

    SvaraRadera
  6. Så skönt att du mår bra igen!
    Och att åka iväg med ett gäng tjejer kan ju bara bli hur roligt som hellst!
    Gubbarna har ju ändå fullt upp när ni är borta så de klarar sig nog. ;)
    Vad gott med egen gjord ost.
    Kram & ha nu en härlig söndag!

    SvaraRadera
  7. Härligt ! så glad jag blir...

    SvaraRadera
  8. Härligt, höra att Du mår bättre nu.
    Ser Din nya "bakgrunds-sida Var hittar Du Dina bakgrundsmotiv, inte på blogger i alla fall.Jag böt i går tror jag.Många har samma.

    Inget spöke som kommit åter?

    Kanske bara var någon som skulle titta till Dig.
    Kram och hoppas Du fick kul på tjejträffen.

    SvaraRadera
  9. Men handlade du nåt då?? Jag vill också åka bort och shoppa....ja det vill jag! Ser att du lagt ut snögubben och vinterharen.....ja nu kan det faktiskt få bli riktig vinter...eller??

    SvaraRadera
  10. Hejsan!

    Så skönt att du blev bättre och kunde hänga på shoppinggänget! Hoppas ni har haft det toppenkul - och att det fanns en massa god ost att smaska på sen när ni kom hem igen!? :-D

    SvaraRadera
  11. Hoppas från mitt hjärta att Anki fick en härlig resa och att du får vara frisk!!!!!!!
    Minns osten gör jag också!
    Kramen till dig o din nya fina vinterblogg!
    Ragnvi

    SvaraRadera
  12. Härligt med shopping. Och att sedan få komma hem till godsaker...inte dåligt!
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  13. Vad duktigt att göra egen ost, jag vill också...
    Nu har jag också varit på Börjes och köpt fodermorötter. Hästarna, kaninerna, marsvinen & barnen vart såå glada:)
    P.s nu är jag tillbaka igen, hi hi
    kramisar
    Camilla

    SvaraRadera
  14. Hoppas du fick en kanonhelg med tjejligan! Shopping är ju inte min grej, men du gillar ju den aktiviteten desto mer! Du får visa dina fynd här på bloggen när du hinner
    Kramen

    SvaraRadera
  15. Vad gör du nuförtiden.....??? Mycket att stå i just nu?

    SvaraRadera
  16. Gott att du mår prima igen och hoppas eran utflykt blev lyckad men smaka inte på osten tror den kan va lurig,ha en bra vecka,kram.

    SvaraRadera
  17. Lät himla förståndigt det där med att åka iväg på ett shoppingsäventyr. Så bra att du mår bättre. Ha en bra dag.
    kramis ewa

    SvaraRadera
  18. Skönt att läsa att brösteländet gått över.
    Hoppas att du hade en trevlig shoppingresa.
    Jag mer eller nmindre avskyr allt som har med shopping att göra. Så snart jag kommit till ett köpcenter så vill jag bara hem igen, oftast blir inte ens hälften uträttat av det jag så noggrant skrivit upp på en lapp.
    Här uppe skiner solen i ett fint vinterlandskap, har just kommit in från hundpromenaden.
    Ha det gott!

    SvaraRadera