Pages

10 november 2010



















Urk de e inte kul att ha så här ont. Men nu har jag fått pencelin så jag hoppas de hjälper De kan liksom inte göra några undersökningar så länge det är så inflammerat som nu.
Jag ska ju iväg på "en liten resetripp" med tjejerna på söndag så ja, då vill man ju vara pigg o allert.  Så jag får försöka kurera mig o ta de lungt, vila o hämta energi mellan jobbpassen.

Igår small de till lite extra i min brevlåda. Jag vann ju en tävling hos Lena Scrappar och igår kom vinsten. Det verkar kul de här med scrappning o fina saker blir de oxå. Titta bara på min vinst.























Tack Lena!!

Önskar alla en fortsatt go vecka. Antar att en del av Er har massa snö nu. Vi fick bara regn här, men vi är inte ledsna för de.

10 kommentarer:

  1. Var rädd om dej och vila dej i form ;-)
    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Nä men kära nån, nu får du allt vara rädd om dig! Ät din medicin & vila så mycket du bara kan. Söta små "fossingar".
    Kram från mig.

    SvaraRadera
  3. Jag håller tummar och tår för att medicin och vilar hjälper, så du kan ut och ha kul med tjejerna på söndag!!! :-)

    Och grattis till både vinst och inget snökaos! :-)

    SvaraRadera
  4. Men Anki, hur kan man få inflammation i tutten? Det var det värsta, ajaj, krya på dej snabbt som tusan nu!
    Kramen

    SvaraRadera
  5. Hoppas verkligen att du blir bra nu.
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  6. Phu så skönt att det inte var värre. Vi har problem med där tuttarna ibland vi damer.

    Vila dig nu och kom iväg på trippen utan problem.
    Själv ska jag slänga mig ner vid tvn en stund.
    Kramen från mig.
    Synnöve.

    SvaraRadera
  7. Kul med den fina vinsten,,krya på dig..kram

    SvaraRadera
  8. Hoppas att du kryar på dig, inte kul att ha så ont. Tura att du inte som jag hade tuttbussen i veckan *SKRATT*

    Ha en trevlig kväll.

    SvaraRadera
  9. Men då..suck så tokigt..ja men du blir nog frisk nu då med medicinen ska du se..

    SvaraRadera
  10. Men Anki.....stackars dej....hoppas att du redan har blivit bättre. Så du hade turen att vinna....har aldrig blivit biten av scrappingflugan men vem vet.....
    Kramar//Carolina

    SvaraRadera