Pages

22 juni 2011


21 kommentarer:

  1. Önskar dej en glad midsommar också!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Glad och underbar midsommar till dig med...solen MÅSTE ju finnas nånstans...men det kanske är som LillaC sa den finns på Mallis....

    Kramen.

    SvaraRadera
  3. Ät gott, drick gott och krama dina nära... bästa receptet på en fin Midsommar.
    Glad Midsommar på dig och hälsa Janne!!

    Kramiz

    SvaraRadera
  4. HA EN RIKTIGT HÄRLIG MIDSOMMAR!!!!

    KRAM

    SvaraRadera
  5. Det samma till dig :-D

    Kramar <3<3<3

    SvaraRadera
  6. önskar dig och alla de dina en
    SUPER-DUPER midsommarhelg
    kramar

    SvaraRadera
  7. Ha en skön midsommar!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Ha en skön midsommar, även om du tjyvstartat lite :P

    SvaraRadera
  9. En riktigt skön och trevlig midsommar önskar jag dej också!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  10. Samlas hela tjocka-släkten kring midsommarstången? Här blir det garanterat inga Små grodorna...
    Kram och trevlig helg

    SvaraRadera
  11. Hoppas att det är en bra orsak.
    Trevlig midsommar på dig!
    Kram!

    SvaraRadera
  12. Hej-Hej!

    Ja, snart är det midsommar! Hoppas du får en jättfin och mysig sådan!!! :-)

    Läste om ditt vitkålshuvud nedan - vad häftigt! Jag hade inte heller en aning om att de växte vidare på det viset.

    SvaraRadera
  13. Kära söta rara bästa favvo Anki....räcker det? Tack för kortet!....olala vilken fin handstil du har!
    Önskar Dig nu en riktigt SKÖN midsommar!
    Kramar i massor från mig.

    SvaraRadera
  14. Nästa fråga efter att jag berättat hur många barn jag har är; "med samma pappa". Vad är det för fråga då? Kan inte se någon annan anledning än att frågeställaren är intresserad av mitt sexliv så det ställer jag som motfråga numer.
    Ha en underbar midsommar du med!! Kram!

    SvaraRadera
  15. Glad midsommar till dig med...hoppas den blir toppen!! Och inte en enda regndroppe faller där du går..Kram Karina

    SvaraRadera
  16. Jag önskar dej en underbar midsommar!
    Kram

    SvaraRadera
  17. Tittar in och önskar glad midsommar!
    Kram

    SvaraRadera
  18. Detsamma....detsamma.....för det är väll midsommar...?? (vädret liknar nämligen mera vinter)

    Kram//

    SvaraRadera
  19. Hoppas du har det bra efter midsommar!
    Kramen!
    Ragnvi

    PS. Spännande med ditt kålhuvud!

    SvaraRadera