Pages

01 juni 2011

I bland hopar sig saker!!

Ja man får så in i vassen mycket att göra!!

















Man kan i och för sig sticka huvudet mellan benen
och låtsas som ingenting






















Problemet är väl bara att "gör inte jag de jag ska" blir de inte gjort!!







skiner och 




















 kvittrar så vackert utanför mitt fönster.

Jag får jobba på så jag ser slutet på högarna och kan ut och njuta av Juni solen. Och kanske titta lite på Köpingen från någon lyktstolpe

















Lite annorlunda upplevelser är ju aldrig fel.

12 kommentarer:

  1. Skönt att du i alla fall hann med ett inlägg, för den kombinationen bilder och text var kul att läsa =D
    Jag hoppas du får lite ledigt till långhelgen nu ?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilket UNDERBART inlägg!!!!!!!! 10 poäng + 10 poäng !!!! Inte undra på att du är favvo Anki!!!
    Var rädd om dig kära vän och varma kramar från mig.

    SvaraRadera
  3. Akta så du inte ramla ner från stolpen,bara ;)
    Ha det bäst. Kram!

    SvaraRadera
  4. Hej Anki!
    Kul med respons i min blogg igen :)! Det där med bastun, den tog jag lite i liksom... Är nog bara ett skämt :-)! Resten i inlägget är nog dock helt sant. Ha en fin helg du också!
    Kram!
    P.S Försiktigt ner från lyktstolpen bara!

    SvaraRadera
  5. Akta dej så du inte ramlar ner:)
    HOppas att du har en fin kväll, här regnar det;( Kramisar

    SvaraRadera
  6. hoppas du hann klart så att du kan njuta av kvällssolen :-)

    ha en fin kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Nu vet jag varför jag mååste gå in på din blogg varje dag.....du får mig att leeeee ;)

    Kram//

    SvaraRadera
  8. Evelina, Jolin o Wilton...sicken lycka hos dig du!
    Fina fynd du gjorde på loppisen! Blir säkert jättefina med lite målarfärg!
    Bloggen har strulat, mage o rygg likaså...men äntligen kom jag hit!
    Kramen!
    Ragnvi

    SvaraRadera
  9. Hihi, du hade ju sovmorgon i dag så du är väl utvilad och kan ta tag i livets allvar med riktiga krafttag..;-)

    Här ska det shoppas grovbetong och armeringsjärn då något nytt "skojigt" projekt står för dörren.

    Ha en himla go dag i solen, det ska jag försöka att ha.

    Kraaaam

    SvaraRadera
  10. Grattis till det nya barnbarnet. Det sägs att det är något speciellt med barnbarn och jag lär väl få uppleva det jag med i framtiden. Under tiden är jag glad åt att jag har mina barn som visserligen är vuxna nu men de är så goa och bryr sig om både mig och varandra.
    Du har hunnit med en hel del ser jag. Loppis och Ullared. Loppis går jag på ibland men Ullaren har jag aldrig varit till och det lär nog inte bli av heller för jag skulle aldrig orka gå där.
    Ha en skön helg!
    Kram.

    SvaraRadera
  11. jo ibland blir det jättemycket på en gång liksom
    kramar

    SvaraRadera
  12. Jag har inga högar nu och det känns verkligen skönt. Håll i dig ordentligt när du kikar över Köpingen.

    SvaraRadera