Pages

17 juni 2011

Visste Ni?

att!!!
Fredag kommer efter torsdag och före lördag.

dagen som förbereder oss för helg!! Oh den är här NU.






 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nääää, de där var ingen bild på mig.............
De här är omslaget till en himla bra och tankesvärd liten bok jag fick i går av min massör.
Den borde alla läsa!!!
För faktum är ju att vi människor är alldeles fulla av hämningar och vi strävar och kämpar för att uppnå en massa olika resultat och vi tar oss sällan tid för oss själva!
 
Men nu står vi inför helgen igen och då hoppas jag alla ger sig lite tid för njutning!!
 
Trevlig helg önskar jag Er alla

13 kommentarer:

  1. Det är inte bara fredag. Nä..det är ju SEMESTER också :)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Absolut att jag ska njuta, regnet står som spön i backen, det är min sista lediga vardag, jag är inte bitter jag...*skrattar*. Nej, det är jag faktiskt inte, men jag skulle nog behöva läsa boken, tycker jag kommit en bra bit på väg genom åren, men än har jag nog lite hämningar i bakfickan...Sen är bilden på framsidan av boken slående lik mej, fast det skulle ha varit lite mer ogräs kring stolen...
    Ha en bra fredag!!
    kram

    SvaraRadera
  3. Jag gillar att njuta :-D

    Kram <3<3<3

    SvaraRadera
  4. Här njuts av fredagsmorgonen för fullt även om det regnar =))
    Ha en fin mitt-i-mellan torsdag och lördags dag, kram.

    SvaraRadera
  5. jag vet inte riktigt om jag hinner, vi har en del inplanerat som MÅSTE göras :( men jag ska försöka
    Sv: visst vore det kul att mingla med bloggisar :)
    kramar

    SvaraRadera
  6. hahah den boken ska jag köpa..utsidan var underbar, så insidan kan bara vara bättre..visst är det så, att vi gnäller för mkt..och tar inte tid för det lilla i tillvaron..bara strävar och glömmer att njuta..vill bara har mer och bättre...Just idag regnar det, och då tar första negationen fart...skit, va trist...vi tar fram det andra...vad skönt att det regnar...bra för naturen och mysigt är det att sitta inne och se på dropparna längs de skitiga fönsterna....he he...Skönhelg till dig, skön blogg du har//Karina

    SvaraRadera
  7. Åhhh "en nakenfis" :-D
    Hoppas du får njuta av fredagen!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Tjingeling favvo Anki, snacka njutning med mig?????????????
    Jag ÄR en stor NJUTARE, promice !!!
    Om det är något jag kan så är det njuuuuuuta......*fniss*....
    Önskar Dig en riktigt skön Helg!
    Var rädd om dig!
    Varm kram från mig.

    SvaraRadera
  9. Sanna ord !
    Önskar dig också en skön helg,kram

    SvaraRadera
  10. Men det skulle kunna vara en bild av mig! Nästan...hon är lite för liten bara!
    Nej, jag har inte semester än...men snart!
    Oh...bröllopet...ljuvlig underbart!
    Faktiskt har även jag sett staden från sjösidan en gång!
    Kramen!
    Ragnvi

    SvaraRadera
  11. För att kunna njuta lite mer av livet och göra oss av med massa "måsten" så sålde vi vår villavagn idag. Maken sålde båten för en månad sedan... Nu har vi "bara" vårt hus, vår husvagn och vårt Röda hus kvar...;-)

    Kram Anne

    SvaraRadera
  12. Bra inställning, här har vi njutit trots regn!

    SvaraRadera