Pages

30 juni 2011

Packar....!!!

Inte att förakta internet, epost o allt vi har tillgång till men nog är de kul när de klickar till i den gamla hederliga brevlådan och man får små trevliga överraskningar, inte sant??

En dag klickade de till lite extra i brevlådan, där kom ett paket från min bloggvän Monica,
oh vad fanns där? Jo där fanns  underbara smycket
gjorda bara för mig av henne. I mina färger!!
Kan man bli annat än glad o salig? Tack kära Monica!!
Så kom en överraskning till. Vykort, jag har ju samlat vykort sedan jag var 12 år och blir fortfarande lika glad och rörd när de kommer något nytt i brevlådan. Rantamor på tur i bobilen, hon tänker på lilla mig.  Tusen Tack!!!
Idag lekte jag lite med min kamera ((borde jag gjort för länge sedan)) och fann massa bra inställningar. Redigt spännande. Tog några bilder jag blev väldigt nöjd med.


Nu har jag tagit fram min lilla röda, dax att börja packa lite.......
Njut av sommaren, varandra och livet, så hörs vi snart igen.

15 kommentarer:

  1. Ser att du hittat macroläget...eller också har ni några behårade jättevarelser som vilar på eran altan...visst är det kul med macro!!
    Läckra smycken, särskilt kul när man är ensam om dom, man är ju liksom lite utvald då...
    Hoppas du och den lilla röda (och kanske något lite svart också...) får det riktigt kul!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Fantastiskt fina bilder!
    Ju mer man leker med kameran desto roligare blir det!
    Jag bara älskar hudtassen.

    Och grattis till smyckena och vykortet. Det är alltid roligt med överraskningar!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Tjusiga bilder :-)
    Vad kul att få så mycket på posten på samma dag :-)
    Vart ska du resa?
    Hoppas det blir en trevlig resa!
    Kram

    SvaraRadera
  4. åh visst vad kul att få kort och present...det händer ibland allt för sällan...man bara mailar och sms:ar...och vilka fina bildet...voven med nosen och den gulliga blicken,å den gillade jag..hundögon är så fina..Kram Karina

    SvaraRadera
  5. Ho, ho.....det är bara jag...Nä men ska min favvo Anki ut på vift?
    Du är ju "bara" för go....undrar stilla vem som skickat dig smycken.....hi,hi,hi.
    Men kära vän vilken "hejare" du är på att fotografer!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Det är ju inte konstigt att du är min favvo!!! ( och många andras också)
    Var nu rädd om dig, håll i hatten!
    Stå på benen och njuuuut av livet.
    Varm äkta kram från mig. Puss i pannan får du också.

    SvaraRadera
  6. Vad roligt med så mycket roligt. Själv tycker jag att jag bara få räkningar. Mindre roligt.
    Jätte fina bilder!
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Godmorgon på dig.
    Så den lilla röda är framme igen....
    Vart bär det iväg nu?

    vackra smycket du fått i lådan. Tänk nått sånt där i olika blå nyanser.... är svag för blått...
    Så fint.

    Vykort är alltid skoj att få. Samlar ju precis som du. Tänk att man håller på ännu :))

    Här kom regnet idag. Igen. Men det går bra. Är man frisk och mår gott spelar det ingen roll.
    Ha en skön dag nu och njut helgen.
    Kramar Synnöve.

    SvaraRadera
  8. Där ser man Anki ska ut och lufta sig med spetsar och röd lack!!! Ser "farligt" ut :P
    Ha det så bra, här tar vi en luftningstur av husbilen i helgen en viss "farmor" har ju SEMESTER efter denna jobbdag.

    SvaraRadera
  9. Ha det så härligt du också!! Nu börjar min semester, och det ska bli så himla SKÖNT!!! :-)

    SvaraRadera
  10. Så du ska på vift....ha de' gött då!

    kram//Carolina

    SvaraRadera
  11. Härligt med riktig post..:-)
    En tur berikar säkert livet, lite semester om man säger så..;-)

    Kraam

    SvaraRadera
  12. Vad kul att du "doftade" dig in på min blogg :)
    Du som har en sån där blomma sen tidigare, Ska man klippa ner stammen när den blommat klart eller ska den vara kvar?

    Vilka sötnosar till vovvar du har. Fina bilder..
    Brevlådan är underskattad. Snällt av din vän och skicka smycken..

    Ha det så bra
    Kramisar

    SvaraRadera
  13. Är damen på resande fot tro?
    Vilken himla fin tass du visar, den är inte din va?
    Har du doppat dig än?
    Kram

    SvaraRadera
  14. Då ska jag göra som du gör. Och hoppas att den blommar igen sen :)
    Hopppas ni har det bra på resan..
    Kramisar

    SvaraRadera
  15. Morning! Du har en röd o den lilla jäntan hos mig hade en rosa...kanske träffas ni, fniss!
    Hoppas du har det bra där du är!
    Såg ditt vykort du fått...den översta bilden är från Växbo Kvarn utanför Bollnäs, Hälsingland- min hemstad! Kul!
    Vad fina dom är dina nyaste barnbarn!
    Kramen!
    Ragnvi

    SvaraRadera