Pages

10 mars 2011



















Den här bruden kan kosten att fånga dagen!!
och de ska jag också göra nu.

Stormen de sa skulle dra över kusten här i natt uteblev. Visst blåser det men någon storm är det inte. Ja nu är det fredag igen. Veckorna går i turbofart. Vi har fint väder idag också så när på vindrarna då som är ganska starka. Men solen skiner.

Angående hundarna...tack för råd o visat intresse.
Jag kom på kanske kan han komma till mig och hjälpa mig med hundarna. Cesar. Min väninna Rosa ska ju se och träffa honom i maj när han är på hovet i Stockholm. Om hon lägger på lite charm så kan han säkert få ner honom till vår by. Här finns ju hundar i varenda stuga nästan.












Den här helgen ska lilla Jolin döpas, det var länge sedan jag var i kyrkan så det är på tiden nu. Har nog inte varit sedan Evelina döptes för tre år sedan. ((barnbarnen))

Nu tar vi helg och jag önskar Er alla en god sådan.

15 kommentarer:

  1. Ingen storm här heller i natt, men vintern fortsätter idag också...

    Barndop är väl en helt okej anledning till att gå i kyrkan!? :-) Ha det så trevligt!!!

    SvaraRadera
  2. Cesar Millan; en av Makens teve-idoler!

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig konst :)man blir glad av den.
    Trevlig helg.

    SvaraRadera
  4. Tjingeling frun, hoppas att du har det bra. Här har det varit fullt "ös" i dag. Har fått mycket gjort...tor jag.
    Snälla, du kan väl ringa mig om Cesar kommer till din by!.....hi,hi,hi....då kommer jag med min moppe.
    Önskar dig en bra helg!
    Varm lååååååång kram från mig.

    SvaraRadera
  5. ´Hej på dig!
    Vad kul att gå på dop. Ja, här blir det nog inget mer sånt. Vi har ju redan 6 barnbarn ihop och de andra håller mest på med hundar, så det lär nog dröja i alla fall.
    Inte lätt med hundar som inte lyder. Vi får väl hoppas att lilla knytet lär sig snabbt, annars blir nog matte otålig, haha.
    Önskar er en riktigt skön helg.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  6. Du! Säg till om han, C. M kommer till dej då kommer jag på stört!
    Inte för att jag behöver experthjälp...mer bara för att titta på... (honom!)
    Fast kanske ett och annat tips fastnar som jag kan föra vidare till NÅGON som kanske eventuellt bahöver lite hjälp med sina hundar!
    (tro nu inte att det är JAG!!!) ;D ;) ;) ;)

    Skämt å sido!
    Det här har jag alltid sagt och säger det igen:
    Ju mer man kan om hundar ju mer förstår man hur lite man egentligen kan...
    Den dagen jag anser mej fullärd, säg till mej! DÅ är det stor tid för mej att lägga av med hundar!
    Man blir aldrig fullärd!

    Kram på dej och ha en underbar fredag!

    SvaraRadera
  7. kul att få gå på dop, här har det heller inte stormat men det snöade riktigt ordentligt ett tag
    ha det gott

    SvaraRadera
  8. Morning! Önskar dig en alldeles underbar helg med dop o barnbarn! Här har ingen unge anlänt än...
    Kramen!
    Ragnvi

    SvaraRadera
  9. Vill bara önska dig en bra Dag! Var rädd om Dig.
    Kramen från mig.

    SvaraRadera
  10. en fin lördag till dig också
    kramar

    SvaraRadera
  11. Vad roligt att få gå på dop! Bröllop och dop är väl det bästa att få vara med om. Bara lycka :)
    Jag har varit i fjällen och mina bloggpromenader har blivit lidande men jag har inte missat att göra två lotter till dig, så du vet! Kul att du är med i min tävling!
    Kram

    SvaraRadera
  12. Jag är ingen hundmänniska men jag älskar att se på när Cesar Millan är på tv:n. Jag blir såååå fascinerad av det han gör.
    Sv: Japp,du har så rätt. Jag har jobbat idag.
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  13. Hoppas du fick fångat dagen :-)

    Ha en riktigt härlig helg du med!

    SvaraRadera
  14. Ha en bra helg och själv kan jag tycka att det är skönt och fridfullt med besök i kyrkan. Även om jag tidigare inte varit där så mycket så har det blivit några stycken de senaste åren.

    Tack för att du påminde mig och nu är jag med och väntar bara på min själsfrände. =)

    SvaraRadera
  15. Mysigt med dop!! Får se när det blir här... Moltas var 8 månader och döptes i vår trädgård en underbar vårdag, kanske de tänkt sig något liknande.
    För oss har inte denna helgen gått i glädjens utan sorgens tecken. Dotterns svärmor har förlorat kampen mot sin sjukdom.

    SvaraRadera