Pages

31 mars 2011

Sista mars

Torsdag, då borde helgen börjat idag ju, men si de gör den inte den här veckan, nej den här veckan får jag vackert vänta till fredagen!!


Idag är det två blommor i familjen som blommar lite extra. Två söta födelsedagsbarn och svärdöttrar.


För mig är de som ljuva små Rosor!! Pöss på Er!!

Jo igår fann jag den här "svarslista" hos
 Camilla " Glöm dina beskymmer, i morgon kommer nya"
Tyckte den var kul och enkel så jag tog den med mig hem och tack vare de får Ni veta lite mer om "mig" nu!! ((om Ni vill eller inte))

Haka gärna på och gör listan Du också.
Reglerna är enkla. Svara med ett ord!.


1. Var är din mobiltelefon? Här 
2. Var är din andra hälft? OKG
3. Ditt hår? Rakt
4. Din mamma? Pigg
5. Din pappa? I himmelen
6. Det bästa du vet? Familjen
7. Din dröm i natt? Ingenting
8. Din dröm/ditt mål? 104 år
9. Rummet du är i? Arbetsrum
10. Din hobby? Hästar
11. Din skräck? Döden

12. Var vill du vara om sex år? Här
13. Var var du igår kväll? Hemma
14. Vad är du inte?  Dum
15. En sak du önskar dig? Pool
16. Var du växte upp? Kalmar
17. Det senaste du gjorde? Hästlogering
18. Dina kläder? Vardags
19. Din tv? Avstängd
20. Ditt/dina husdjur? Hund(ar)/häst(ar)
21. Din dator? Arbetsredskap
22. Ditt humör? Bra
23. Saknar någon? Pappa
24. Din bil? Saab
25. Något du inte har på dig? Klocka
26. Favoritaffär? Ge-Kå´s

27. Din sommar? Skön
28. Älskar någon? Jaaa
29. Favoritfärg? Rosa
30. När skrattade du senast? Idag
31. När grät du senast? Häromdagen

11 kommentarer:

  1. Tjellevippen favvo Anki,....hi,hi,hi. Jag var för dig i dag...."lång-näsa"....hi,hi,hi.
    Ha en bra dag och kram från mig.
    PS: kanske jag hakar på ditt Inlägg om ETT ORD?

    SvaraRadera
  2. Den listan snor jag, verkade lagom enkelt...hihi
    Igår fick jag vårkänslor för första gången, idag har dom åter blåst all världens väg! Puts väck i vindarna, hoppas dom hittar tillbaka i helgen. Här är det helgkväll idag, fast, ska iväg imorrn, ska klippa mig, bort med det långa, in med ???
    Kramen

    SvaraRadera
  3. Tackar för kommentaren:) Kul lista el hur?Kul att veta mer...kramar

    SvaraRadera
  4. Vilken rolig lista, nu vet man lite mer om dig :)
    Svar: Marmeladen var lika god som den ser ut att vara :) det var inte sista gången jag gör egen marmelad. Kram

    SvaraRadera
  5. grattis till svärdöttrarna, fyller de alltså år samma dag, kul :)
    rolig lista och rolig läsning :)
    Sv: J snarkar förskräckligt ibland och han påstår att jag också snarkar men det kan jag väl aldrig tro :D
    kramar

    SvaraRadera
  6. Den listan ska jag nog "norpa", men inte idag.
    Svårt att svara med bara ett enda ord, men det fick ju du till bra. Så praktiskt med samma födelsedag på svärdöttrarna, men kanske inte ändå om man vill uppvakta dom på plats.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Fniss, ja nu har vi i varje fall nåt år på oss att lösa det med rum till den lille med :P
    Drömmen vore en stor gård någonstans men då måste jag skaffa körkort ;-)

    SvaraRadera
  8. attans får du vänta ända tills imorron på att fira helg ;-) *ogilla*

    önskar dej ändå en fin kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  9. Grattis till flickorna!
    Nähä....gillar du rosa!?
    Ingen dröm inatt? Det hade jag..och i färg. Då är det en sanndröm. Det var en jättejobbig dröm.
    Sånna drömmar kan jag inte prata om på ett tag. Jag får tilbaka känslan som jag hade i natt när jag vaknade så fort jag bara tänker på den...
    Kram

    SvaraRadera
  10. Roliga upplysingar om dig och jag kommer tills att haka på, någon gång ... :-).
    Sköt om dig !
    Kram

    SvaraRadera
  11. Tack för gratulationen :D Du är också en blomma, en fin tulpan. ;) Kram kram

    SvaraRadera