Pages

21 augusti 2020

Fem en fredag Vem, vad, när?


  

  1.     Vem har du pratat med mest denna här veckan?
  Mannen & hunden.
 


  2.     Vad har du lyssnat på mest under veckan?
  Star FM 
 

  3.     Vad har du spenderat mest tid denna veckan?
  Hemma, jag jobbar mest hemma nu så de blir mycket hemma.



  4.     Vad har du sett mest av den här veckan?
  Morden i Sandhamn säsong 7 , har sett alla de 6 nya avsnitt 
som man kan se på C More nu.
 


  5.     När har du varit som mest trött under veckan? 
                             Innan jag kryper ner i bädden på kvällarna. 



                                     Det är Elisa som har uppfunnit ”Fem en fredag”

18 kommentarer:

  1. Kul att läsa dina trevligt illustrerade svar!
    Ha en fin helg!
    /Ingrid

    SvaraRadera
  2. men det är ju lysande att vara som mest trött innan du går och lägger dig. ni bor trevligt ser det ut som

    SvaraRadera
  3. Perfekt. Kul att läsa dina svar! Jag är trött både när jag lägger mig och när jag vaknar. Just nu i alla fall.
    Trevlig fredag!

    SvaraRadera
  4. Vilken rolig banansäng du sover i! Jag är sällan tillräckligt trött när jag lägger mig trots att jag väntar till efter midnatt. Men efter att ha läst några sidor brukar sömnen ändå komma. Kramiz

    SvaraRadera
  5. Roligt att läsa dina svar!
    Sv..Sunt förnuft kan vara en bristvara!
    Ha en bra dag!
    Kram!

    SvaraRadera
  6. "Morden i Sandhamn" följer jag oxå. . . verkligen jätte bra men saknar polisen Thomas!!!
    Kul banansäng! :-)
    Ha en fin helg!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Själv har jag mest pratat med eleverna och det har verkligen blivit mycket prat, så pass att jag varit väldigt trött på kvällarna. Ert hus ser väldigt trevligt ut!

    Kram och god kväll!

    SvaraRadera
  8. Kul att se andra svar i "fem en fredag", jag såg också ett avsnitt av "Morden i Sandhamn" denna vecka.
    Fin vovve!
    HA en trevlig helg!

    SvaraRadera
  9. Ditt hus ser jättetrevligt ut! Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  10. Hoppas du får rätt svar från hunden;-) Jobba hemifrån gör de flesta här med. Tror det kommer bli mera och mera vanligt även efter pandemin. Ett himla fint hus du och din man har:-)
    Morden i Sandhamn tittade jag på förut, men i år såg jag faktiskt bara den här veckans två avsnitt. Godkänt men inte mer tycker jag.

    SvaraRadera
  11. Härlig bild på din samtalspartner :-)

    Själv har jag börjat följa Idol igen, så det blir en del tid som går till det :-)

    SvaraRadera
  12. Jaa, hunden är ju människans bästa vän sägs det, och kanske kan ge lika bra svar som jag får när jag pratar med mig själv, vilket jag ofta gör.
    Har faktiskt tittat på Idol en gång, men jag tycker inte att dom är så snälla där, så det blir nog bara den gången.

    SvaraRadera
  13. Jobba hemma kommer att bli mer vanligt även efter att pandemin försvunnit tror jag.
    Smidigt om man kan styra upp det på ett bra sätt, kan ju tyvärr inte själv arbeta så men jag biter ihop ;)

    Ha det underbart nu då.

    SvaraRadera
  14. Inte dumt med en sån fin samtalspartner ;) Fint hus! Kan känna mig trött när jag lägger mig, men är det ändå inte alltid när jag ska sova. Trevlig helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Menade bilden när jag sa samtalspartner;)

      Radera
  15. Jag har nog pratat mer med hundarna än med maken under veckan också, men ännu mer med kollegorna på jobbet. Det är nog det bästa med att åka iväg till kontoret, det är mycket lättare att prata med varandra, även om man inte har någon egentlig anledning, utan bara vill kolla läget eller fråga hur läget är.

    SvaraRadera
  16. När jag läser dna svar skäms jag lite. Skrev att jag pratat mest med min son, glömde katterna som jag alltid pratar mest med. Mina goa pälsklingar.

    Ha en fin tisdag!

    SvaraRadera